کد مطلب: 

234915

قابلیت Deep Fusion به زودی در دسترس کاربران آیفون ۱۱ قرار می‌گیرد

شرک اپل اعلام کرد که قابلیت Deep Fusion قرار است در بروزرسانی بعدی iOS 13 در دسترس کاربران آیفون ۱۱ قرار گیرد
قابلیت Deep Fusion به زودی در دسترس کاربران آیفون ۱۱ قرار می‌گیرد

به گزارش سیتنا، در مراسم معرفی آیفون ۱۱ که ماه گذشته برگزار شد، شرکت اپل اعلام کرد دوربین نسل جدید گوشی‌های اپل دارای فناوری جدیدی به نام Deep Fusion است که برپایه هوش مصنوعی این گوشی‌هاست و کاربران به وسیله این فناوری می‌توانند با بالاترین دقت ممکن تصاویر مورد نظر خود را ثبت کنند. اما بسیاری از کاربرانی که گوشی‌های iPhone 11، Phone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max را خریداری کرده‌اند به شرکت اپل اعلام کردند که این قابلیت در دوربین گوشی آن‌ها وجود ندارد و کاربران نمی‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

قابلیت Deep Fusion باعث می‌شود که گوشی با سرعت بسیار بالا چهار فریم عکس بگیرد این در حالی است که عکس گرفتن با گوشی‌های ۲۰۱۹ شرکت اپل در حالت استاندارد، با همان سرعت شاتر معمولی انجام می‌شود. اما یکی از این چهار عکس صرفا برای ثبت جزیییات موجود در عکس گرفته می‌شود و سه فریم دیگر گرفته شده از سوژه تصاویر عادی هستند، پس از گرفته شدن این چهار عکس هوش مصنوعی گوشی آن‌ها را با یکدیگر ادغام میکند و تصویری با جزییات بسیار بالا برای کاربر نمایش داده خواهد شد.

اما شرکت اپل به تازگی اعلام کرده است که قابلیت Deep Fusion به زودی و با بروزرسانی آینده iOS که iOS 13.2 نام دارد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه بتا این قابلیت نیز تا چند روز آینده در دسترس کاربران Apple Beta و پیش از عرضه برای سایر کاربران اپل عرضه خواهد شد که قطعا دارای ایرادات زیادی خواهد بود و ممکن است باعث آسیب رسیدن به دستگاه کاربران شود.

با این حال برای مشخص شدن ایرادات و همچنین در دسترس قرار گرفتن قابلیت Deep Fusion در گوشی‌های اپل باید تا زمان انتشار بروزرسانی جدید سیستم عامل این شرکت منتظر ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-05 09:47

افزودن دیدگاه جدید