کد مطلب: 

234814

با تصمیم هیأت وزیران تولید بیت کوین مجاز شد/ محاسبه هزینه با نرخ برق صادراتی

مدیرعامل برق استان تهران از قانونی شدن فعالیت استخراج رمز ارزها طبق تصمیم هیأت وزیران خبر داد و گفت: تعرفه برق مصرفی مراکز تولید ارز دیجیتال با قیمت متوسط ریالی برق صادراتی با نرخ تسعیر سامانه نیما محاسبه و دریافت می‌شود.
با تصمیم هیأت وزیران تولید بیت کوین مجاز شد/ محاسبه هزینه با نرخ برق صادراتی

به گزارش سیتنا، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت برق استان تهران از قانونی شدن فعالیت استخراج بیت کوین خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تصمیم هیئت وزیران فعالیت استخراج رمز ارزها مجاز شناخته شد.

وی در ادامه افزود: سرمایه‌گذاران در صورت دریافت مجوز از اداره صنعت معدن و تجارت می توانند به ادارات برق شهرستان های تابعه در هر استان مراجعه و با خرید برق دائم صنعتی به صورت مجاز از شبکه های برق استفاده کنند.

تیموری درباره تعیین تکلیف دستگاه های ماینر ضبط شده عنوان کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذاران از برق صنعتی و کشاورزی استفاده می‌کردند ما به تفاوت بهای برق مصرفی آنها با تعرفه سایر مصارف محاسبه و ازصاحبان این دستگاه‌ها ۹۰ میلیارد ریال دریافت شده است.

مدیرعامل برق استان تهران برق مصرفی برای تولید هر بیت کوین را ۷۲ هزار کیلووات ساعت دانست و گفت: تعرفه برق مصرفی مراکز تولید ارز دیجیتال با قیمت متوسط ریالی برق صادراتی با نرخ تسعیر سامانه نیما محاسبه و دریافت می‌شود.

وی فعالیت در زمان اوج بار را ممنوع اعلام و خاطرنشان کرد: ساعات و زمان اوج مصرف برق در طی سال تعیین، ابلاغ و مصرف برق توسط واحدهای عملیاتی از طریق کنتورهای هوشمند کنترل می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-03 01:16

افزودن دیدگاه جدید