کد مطلب: 

234616

شیائومی نمایشگر انعطاف‌پذیر ۱۸ اینچی تولید می‌کند

یک شرکت چینی واحدی با سرمایه گذاری ۱۱.۲ میلیارد یوان برای تولید نمایشگرهای انعطاف پذیر ساخته است. طبق گزارش ها در این واحد نمایشگرهای انعطاف پذیر ۶تا ۱۸ اینچی ساخته می شوند.
شرکت چینی نمایشگر انعطاف‌پذیر ۱۸ اینچی تولید می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از  گیزمو چاینا، در ماه جاری شرکت شیائومی از موبایل Mi Mix Alpha با نمایشگری خارق العاده رونمایی کرد که از هر دو طرف تا می شود. پس از رونمایی از موبایل مشخص شد  شرکت های شناخته شده ای مانند BOE، سامسونگ یا ال جی نمایشگر این موبایل را نساخته است، بلکه شرکت چینی ویژن ایکس(Visionx ) نمایشگر  تاشو این موبایل را ساخته است.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده شرکت « ویژن ایکس» مشغول احداث یک واحد تولید جدید در گوانگژو چین است که نمایشگرهای انعطاف پذیرAMOLED را می سازد.  برای ساخت این واحد تولیدی  ۱۱.۲ میلیارد یوان سرمایه گذاری شده است.

گزارش های مختلف حاکی از آن است که  این واحد قابلیت های بالایی دارد و از اتکای شرکت های چینی به تهیه کنندگان خارجی نمایشگر( مانند سامسونگ و ال جی) می کاهد. درهمین راستا واحد تولیدی مذکور قابلیت تولید نمایشگرهای AMOLED از ۶ تا ۱۸ اینچی را دارد.

در موبایل Mi Mix Alpha از نمایشگر انعطاف پذیر ۷.۹۲ اینچی ویژن ایکس استفاده شده است. اما هنوز باید منتظر ماند تا نمایشگر انعطاف پذیر ۱۸ اینچی آن نیز به بازار عرضه شود.

در کل به نظر می رسد واحد تولیدی این شرکت از  اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نمایشگرهای انعطاف پذیر پتانسیل های بسیاری را در حوزه محصولات مصرفی الکترونیکی فراهم می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-29 15:38

افزودن دیدگاه جدید