کد مطلب: 

234349

سامسونگ حسگر ۴۳ مگاپیکسلی عرضه کرد

سامسونگ حسگر جدیدی را برای تسهیل عکاسی با استفاده از گوشی های هوشمند عرضه کرده که باریک تر از تمامی حسگرهای عرضه شده برای تلفن های همراه تجاری است.
سامسونگ حسگر ۴۳ مگاپیکسلی عرضه کرد

به گزارش سیتنا به نقل از ورج، حسگر یادشده تنها ۰.۷ میکرومتر ضخامت دارد و امکان تهیه عکس هایی با دقت ۴۳.۷ مگاپیکسل ( ۷۹۶۸ در ۵۴۸۰ پیکسل) با استفاده از آن وجود دارد.

سامسونگ قبلا هم حسگری با ضخامت ۰.۸ میکرومتر برای تهیه عکس های ۴۸ مگاپیکسلی تولید کرده بود. حسگر جدید که ایزوسل اسلیم جی اچ ۱۱ نام دارد علاوه بر اینکه فضای کمتری اشغال کرده و باریک تر نیز هست می تواند به تهیه عکس های واضح تر و دقیق تر در نور کم نیز کمک کند.

سامسونگ قصد دارد این حسگر را برای استفاده در دوربین های سلفی گوشی های هوشمند نیز به کار بگیرد تا از این طریق ضخامت آنها باز هم کاهش یابد. در حال حاضر سامسونگ در گوشی های پیشرفته خود از حسگرهای ۸ میکرومتری و ۳۲ مگاپیکسلی برای نصب دوربین های سلفی استفاده می کند.

سامسونگ امیدوار است بتواند تولید انبوه حسگرهای مذکور را تا قبل از پایان سال جاری میلادی آغاز کند. بر همین اساس پیش بینی می شود اولین گوشی های مجهز به چنین دوربین هایی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ از راه برسند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-24 16:05

افزودن دیدگاه جدید