کد مطلب: 

233975

گوشی‌های گلکسی اس و نوت سامسونگ ادغام می‌شوند؟

به تازگی شایعات و گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد سری گوشی‌های S و Note را با یکدیگر ادغام کند.
گوشی‌های گلکسی اس و نوت سامسونگ ادغام می‌شوند؟

به گزارش سیتنا، ایوان بلاس، که یکی از افشاگران معروف در حوزه فناوری است، اخیرا گزارش‌های جدیدی را در صفحه کاربری خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفته است سری گوشی‌های هوشمند اس و نوت را با یکدیگر ادغام کند.

وی همچنین در ادامه اظهارات و پیش‌بینی‌های خود خاطرنشان کرده است که این اتفاق ممکن است تا سال آینده رخ دهد.    

با اینکه این خبر بر اساس منابع موثق اعلام نشده است اما بعید به نظر نمی‌رسد که سامسونگ چنین تصمیمی را گرفته باشد تا تفاوت‌های گوشی‌های خانواده اس و نوت را از بین برده و یا به حداقل برساند.

بر اساس گزارش وب سایت ۹to۵google، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری نیز همچنین با تایید احتمال اتخاذ این تصمیم از سوی سامسونگ عنوان کردند: وقتی گوشی گلکسی نوت ۱۰ از سوی این غول تکنولوژی کره‌ای منتشر و ارائه شد، در واقع همان گلکسی اس ۱۰ بود که تفاوت‌های بسیار ناچیزی با آن داشت. بنابراین بعید به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، این دو خانواده از گوشی‌های این برند با یکدیگر ادغام شوند و تحت عنوان یک سری از گوشی‌های هوشمند جدید معرفی و روانه بازارهای جهانی شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-17 15:25

افزودن دیدگاه جدید