کد مطلب: 

233923

رونمایی از ساعت جدید کاسیو با توانایی اتصال به گوشی‌های هوشمند

کاسیو برای علاقه‌مندان به ساعت‌های چندکاره، از جدیدترین خط تولید خود با قیمت مناسب و با توانایی اتصال به گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد.
رونمایی از ساعت جدید کاسیو با توانایی اتصال به گوشی‌های هوشمند

به گزارش سیتنا، کاسیو (Casio)، شرکت معروف تولیدکننده ساعت، یک خط تولید جدید برای افرادی که به استفاده از ساعت‌های چندکاره علاقه‌مند هستند، ولی توانایی مالی برای خرید مدل‌های هوشمند را ندارد، معرفی کرده است. نام این خط تولید جدید PRT-B50 است و محصولات آن با خود آخرین فناوری‌های موجود مانند قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند و شتاب‌سنج را همراه دارند.

خط تولید جدید ساعت‌های کاسیو

در این هفته سه مدل سری PRT-B50 جدید رونمایی شده‌اند که همه آن‌ها قابلیت Smartphone Link از طریق برنامه Pro Trek Connected و فناوری حسگر چهارگانه را دارند. این ساعت‌ها دارای سه سنسور هستند که به وسیله آن‌ها می‌توانند فشار، شتاب و ارتفاع را تشخیص دهند. علاوه بر این‌ها، یک سنسور دیگر برای شمارش قدم‌ها نیز در این ساعت‌های جدیدی کاسیو وجود دارد.

همچنین این دستگاه‌ها برای اتصال به نرم‌افزار SmartPhone Link برای ارائه قابلیت‌های مضاعف از بلوتوث استفاده می‌کنند. این قابلیتی است که به ساعت کاسیو این امکان را می‌دهد که به نرم‌افزار Pro Trek متصل شده و کاربر را از ویژگی‌های دیگری مثل میزان مصرف کالری مصرف شده، موقعیت مکانی، تنظیم خودکار زمان، اعمال خودکار تنظیمات صفحه نمایش و موارد دیگر بهره‌مند کنند. یکی از بهترین قابلیت‌های این ساعت، پیدا کننده گوشی (Mobile Founder) است.

تمام ساعت‌های Casio PRT-B50 دارای زمان جهانی (۳۹ شهر) هستند و علاوه بر آن تا عمق ۱۰۰ متر در زیر آب مقاومت نشان می‌دهند. در طراحی آن‌ها نیز از چراغ LED استفاده شده است. از دیگر قابلیت‌های موجود در این ساعت‌ها می‌توان به کرونومتر، زمان‌سنج، شمارش معکوس، تقویم خودکار و موارد دیگر اشاره کرد.

آن‌ها دارای صفحه بزرگ هستند که شاخص‌های عددی عربی دارد. مدل‌های جدید با یک باند اورتان با بافت سه بعدی و یک تسمه نگهدارنده طراحی شده‌اند تا ساعت را در محل خود محکم باشد. طبق گفته کاسیو، هر سه ساعت‌های خط تولید PRT-B50 در پاییز امسال با قیمت ۲۰۰ دلار در خرده فروشان منتخب در سراسر کشور در دسترس خواهند بود. آن‌ها در سه رنگ مختلف سیاه، آبی و نارنجی به چشم خواهند خورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-16 16:29

افزودن دیدگاه جدید