کد مطلب: 

233914

آمبولانس‌های مجهز به ۵G در انگلیس آزمایش می‌شوند

یک اپراتور موبایل قصد دارد در ماه جاری آمبولانس های مجهز به اینترنت۵G را در انگلیس آزمایش کند. آمبولانس های مجهز به این فناوری امکان پخش زنده ویدئو و مشاوره با کارشناسان را فراهم می کنند.
آمبولانس‌های مجهز به ۵G در انگلیس آزمایش می‌شوند

به گزارش سیتنا به نقل  تلگراف، شرکت O۲ قصد دارد در ماه جاری آمبولانس های مجهز به نسل پنجم اینترنت را در انگلیس آزمایش کند. درهمین راستا این اپراتور موبایل با سامسونگ و سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) همکاری می کند.

O۲ قصد دارد فناوری ۵G را روی ۶ آمبولانس در شرق انگلیس آزمایش  کند. آمبولانس های مجهز به ۵G قابلیت ارائه سرویس هایی مانند فناوری پخش زنده ویدئو و استفاده از اسکنرهای با کیفیت را در خودروهای اورژانس دارند.

این آزمایش در حقیقت برای بررسی تاثیرگذاری ارتقای ارتباط اینترنتی در  شیوه عملکرد امدادگران درمان بیماران انجام می شود. 

طی آزمایش مذکور،  وضعیت اورژانسی شبیه سازی می شود که در آن امدادگران با کمک فناوری۵G از راه دور اطلاعات را جمع آوری و با کارشناسان مشورت می کنند.

سرعت آپلود و دانلود شبکه اینترنت۵G حدود  ۱۰۰ بار بیشتر از شبکه های ۴G است. هرچند فناوری ۵G به تدریج در بخش هایی از انگلیس در حال گسترش است و مهمترین مورد مصرف آن برقراری اتصال اینترنت برای موبایل به حساب می آید، اما کارشناسان مخابراتی امیدوارند از این استاندارد جدید اینترنت موبایل در صنایع دیگر و همچنین بخش عمومی نیز استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-16 14:19

افزودن دیدگاه جدید