کد مطلب: 

232643

آزار دختران جوان در خانه خالی تهرانپارس با روش هویت جعلی در تلگرام

در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه، خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ ویژه امورجنایی تهران و ارائه شکوائیه اعلام کرد که از سوی مرد حدوداً ۳۵ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
آزار دختران جوان در خانه خالی تهرانپارس با روش هویت جعلی در تلگرام

به گزارش ایسنا، پرونده این فرد با دستور مقام قضایی برای رسیدگی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به کارآگاهان گفت: حدود چند ماه قبل در فضای مجازی که خود را فرشاد و ۲۰ ساله معرفی کرده بود آشنا شدم و این آشنایی کم کم به دوستی بدل شد. مدتی با هم در این فضا گفت وگو کردیم تا اینکه به این فرد اعتماد کردم و قرار شد که یک روز یکدیگر را حضوری ملاقات کنیم و در محدوده تهرانپارس با هم قرار گذاشتیم.

شاکی ادامه داد: در روزی که قرار گذاشته بودیم، راس ساعت پنج عصر بود که یک خودروی شاسی بلند مشکی تویوتا راوفور در مقابل من توقف کرد و دیدم فرد پشت فرمان فرشاد نیست. راننده که متوجه تردید من شد  گفت که دایی  فرشاد است و خود را شاهین معرفی کرد. من هم سوار ماشین شدم و حرکت کردیم تا اینکه مرا به یک ساختمان سه طبقه در همان محدوده برد. به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست.قبل از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم در یک لحظه شاهین به سمتم حمله ور شد و هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعداز اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد رهایم کرد، من هم بلافاصله به دادسرا مراجعه و از وی شکایت کردم.

انتشار تصویر به دستور قضایی

با کسب این اطلاعات کارآگاهان اداره شانزدهم راهی محل وقوع جرم شده و در تحقیقات اولیه هویت واقعی متجاوز به نام محمدرضا را  مورد شناسایی قرار دادند. همچنین بررسی سوابق کیفری این فرد نشان داد که او ۳۵ ساله و دارای ۱۰ فقره سابقه در زمینه‌های قتل، شرارت، آزار و اذیت، کلاهبرداری و... است.

در ادامه تصویر متهم به رویت شاکی رسیده و از سوی وی تایید شد که پس از آن  کارآگاهان با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه متجاوز در محدوده تهرانپارس شده و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

این فرد در بازجویی های بعمل آمده ابتدا منکر هرگونه آزار و اذیت شد ولی پس از مواجهه با شاکی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود و در توضیح شیوه و شگرد خود در اغفال دختران در فضای مجازی گفت: من در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شده و او را فریب دادم و نقشه‌ام را اجرا کردم. طمعه‌هایم را از بین نوجوانان کم سن و سال در فضای مجازی  انتخاب می کردم و با آنان دوست می شدم و با جلب اعتماد آنان را به ساختمانی برده و مورد آزار و اذیت قرار می دادم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعتراف صریح به بزه انتسابی، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ است. همچنین دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضایی صادر و  شهروندان در صورت شناسایی وی می توانند به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-22 17:34

افزودن دیدگاه جدید