کد مطلب: 

232580

مدیرعامل هوآوی: پای مرگ و زندگی در میان است!

بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت هوآوی گفت فشار آمریکا بر روی این شرکت کار را به مرگ و زندگی کشیده است.
مدیرعامل هوآوی: پای مرگ و زندگی در میان است!

به گزارش سیتنا به نقل از سی ان بی سی، رن ژنگ فی، مدیرعامل هوآوی در جمع کارکنان این شرکت حاضر شد و وضعیت فعلی را به یک میدان جنگ تشبیه کرد. هوآوی از ماه می وارد لیست سیاه آمریکا شد و شرکت های آمریکایی از انجام معامله با این غول چینی منع شدند. با این حال کاخ سفید روز گذشته با اعطای معافیت موقت ۹۰ روزه برای همکاری با این شرکت موافقت کرد.

هوآوی که وابستگی نرم افزاری و سخت افزاری زیادی به آمریکا دارد تبدیل به یکی از اصلی‌ترین میادین زورآزمایی جنگ تجاری بین چین و آمریکا شده است. رن با اشاره به این که هواوی نیاز به خونی تازه در رگ هایش دارد گفت: وارد بازی مرگ و زندگی شده ایم و باید بااستعدادترین و ماهرترین افراد را برای همکاری استخدام کنیم.

رئیس این غول چینی با تاکید بر ضرورت افزایش بهره‌وری این شرکت گفت نیاز است نیروهای مازاد تعدیل شوند. هم‌چنین هوآوی به روند خرید تجهیزات مورد نیاز خود در مدت معافیت تحریمی سرعت خواهد بخشید تا پاسخگوی نیاز مشتریانش باشد.

هوآوی اخیرا در راستای کاهش وابستگی خود به تجهیزات آمریکایی از پردازشگر ساخت خود رونمایی کرد. هر چند که به گفته مدیرعامل این شرکت ترجیح هوآوی در مقطع فعلی استفاده از سیستم عامل اندروید است اما در صورت لزوم، این شرکت از سیستم عامل خود استفاده خواهد کرد.  

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ماه می گفته بود که احتمالا هوآوی بخشی از توافق‌نامه تجاری با چین خواهد بود که دو طرف امیدوارند بر سر آن به جمع‌بندی برسند. با این حال مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا گفته است وجود شرکت های چینی در داخل شبکه ارتباطی آمریکا یک ریسک امنیتی بزرگ است و وظیفه دولت نیز آن است که این ریسک را به حداقل برساند.

آمریکا هم‌چنین به مصرف‌کنندگان این کشور هشدار داده است که محصولات شرکت هوآوی ممکن است مجهز به تجهیزاتی برای جاسوسی از آن‌ها به نفع دولت چین باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-21 13:49

افزودن دیدگاه جدید