کد مطلب: 

232576

اینستاگرام در حال آزمایش حالت‌های تازه برای قابلیت بومرنگ

بر اساس گفته‌ یکی از تحلیلگران دنیای فناوری، اینستاگرام در حال آزمایش حالت‌های جدید برای بخش بومرنگ استوری خود است.
اینستاگرام در حال آزمایش حالت‌های تازه برای قابلیت بومرنگ

به گزارش سیتنا، استوری اینستاگرام شما ممکن است به زودی در انواع بیشتری از بومرنگ‌ها غرق شود. یکی از جستجوکنندگان دنیای فناوری شواهدی یافته است که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال توسعه پنج حالت بومرنگ جدید است.

حالت‌های مختلف اضافه شده به بومرنگ

یکی از این حالت‌ها "Hold" نام دارد که به انتهای هر حلقه فیلم یک مکث کوتاه اضافه می‌کند، حالت دیگر که "Dynamic" نام دارد، یک حلقه به حلقه‌ها اضافه می‌کند.

دیگر قابلیت‌های جدید اینستاگرام

بومرنگ‌های جدید تنها قابلیتی نیست که اینستاگرام در حال اضافه کردن آن‌ به استوری است. همچنین شواهدی وجود دارد که اینستاگرام قصد دارد عملکردهای برنامه Layout مستقل را با خود ادغام کند؛ این اتفاق به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را به صورت کولاژ، به طور مستقیم در استوری مرتب و بارگذاری کنند.

این فرد با قابلیت جدید استوری توانست به طور مستقیم با دوربین خود در اینستاگرام عکس گرفته و آن‌ها را با شش Layout مختلف در کنار یکدیگر قرار دهد و بدین شکل چند عکس را به صورت کلاژ منتشر کند. نکته قابل توجه این است که هنوز اشاره‌ای به این مسئله نشده است که آیا این شرکت قصد دارد طرح‌های جدید خود را مستقیما در برنامه اصلی خود استفاده کند یا تنها در نرم‌افزار Layout در دسترس خواهند بود. در حال حاضر، اینستاگرام افراد را ترغیب می‌کند در صورت تمایل برای کولاژ عکس‌ها و ارسال‌ آن‌ها در فید خود، برنامه مستقل را نصب کنند.

اینستاگرام در حال کار روی چندین قابلیت کوچک دیگر نیز هست که یکی از آن‌ها به اشتراک گذاری کامنت‌ها است. تاثیرگذاران اینستاگرامی وقتی متوجه شوند فیلتر اعلان‌ها نیز به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود، خوشحال خواهند شد. این قابلیت مرتب کردن بر اساس لایک، نظرات و دنبال‌کنندگان جدید را آسان‌تر می‌کند. بهتر است بدانیم که ممکن است اینستاگرام بعضی یا همه این قابلیت‌های جدید را حذف کند یا آن‌ها را تغییر دهد. گفته می‌شود، حالت‌های جدید بومرنگ و ویژگی‌های Layout ظاهراً شرط موارد خوبی هستند که به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-21 11:22

افزودن دیدگاه جدید