کد مطلب: 

232571

محافظ‌های مستحکم برای ساعت هوشمند سری ۵ اپل

با کشف انیمیشن مخفی موجود در نسخه بتای WatchOS 6، اطلاعات تازه‌ای درباره محافظ ساعت هوشمند سری ۵ اپل به دست آمده است.
محافظ‌های مستحکم برای ساعت هوشمند سری ۵ اپل

به گزارش سیتنا، یکی از تحلیل‌گران معروف دنیای فناوری انتظار دارد که اپل در تاریخ ۱۰ سپتامبر از ساعت هوشمند سری ۵ در کنار آیفون‌های جدید ۲۰۱۹ رونمایی کند. آخرین نسخه ساعت هوشمند این شرکت، طبق گفته این فرد، پاییز امسال عرضه می‌شود. امروز، iHelp BR فاش کرد که اطلاعات جدیدی از آخرین بتای WatchOS 6 کشف کرده است که احتمالاً مربوط به مدل بعدی ساعت هوشمند اپل بوده و در آخرین بتای این سیستم عامل، به صورت مخفی دیده شده است.

انیمیشن کشف شده در نسخه بتای WatchOS 6

انیمیشنی که در داخل نرم افزار بتا کشف شده، نشان می‌دهد که این دستگاه در محافظ‌های سرامیکی و تیتانیومی عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا برای ساعت هوشمند سری ۵ در این دو ماده استفاده می‌شود یا در تغییرات جدید سری فعلی استفاده خواهند شد. البته دو جنس محافظ جدید، در هر دو اندازه ۴۰ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر قاب‌ها در دسترس خواهد بود. در ادامه دو تصویر از این انیمیشن کوتاه مشاهده می‌کنید که به طور مستقیم به محافظ‌های تیتانیومی و سرامیکی اشاره می‌کنند:

در حالی که اپل نسخه‌های سرامیکی اپل واچ سری ۲ و سری ۳ را عرضه کرده، هرگز نسخه‌ای از این ساعت را به صورت تیتانیوم تولید نکرده است. مدل سرامیکی اپل واچ سری ۲ در ابتدا ۱۲۵۰ دلار برای مدل ۳۸ میلی‌متر و ۱۳۰۰ دلار و بیشتر برای دستگاه‌های ۴۲ میلی‌متری قیمت داشت. اپل واچ سری ۵ ظاهرا دقیقاً شبیه سری ۴ با صفحه نمایش لبه به لبه (edge-to-edge) ساخته می‌شود. تأمین کننده ال‌سی‌دی اپل شرکت Japan Display است که ۱۵  تا ۲۰ درصد پنل‌های OLED استفاده شده در این دستگاه را ارائه می‌دهد. این میزان تا سال ۲۰۲۱ به حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد افزایش می‌یابد. این شرکت با وجود مشکلات مالی، اخیراً با پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار از سوی اپل دوباره سازماندهی شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-21 10:16

افزودن دیدگاه جدید