کد مطلب: 

232498

طراحی ظاهر جدید Google Play به تعویق افتاد

شرکت گوگل به طور ناگهانی طراحی جدید ظاهر فروشگاه گوگل‌پلی را به تعویق انداخت.
طراحی ظاهر جدید Google Play به تعویق افتاد

به گزارش سیتنا، شرکت گوگل هر چند وقت یکبار حال و هوای تازه‌ای را به فروشگاه اندرویدی خود می‌دهد، چندی پیش اعلام شد که این شرکت قصد دارد طراحی فروشگاه خود را به طور کلی تغییر دهد و در حال طراحی ظاهری بسیار جدید و جذاب برای فروشگاه خود است. شرکت گوگل از ماه می طراحی را آغاز کرد و این کار تا ماه ژوئن به درازا کشید، اما ناگهان این شرکت از ساخت طراحی ظاهری جدید برای فروشگاه خود منصرف شد و علت این تغییر ناگهانی هنوز اعلام نشده است. از طرفی هم کسانی که نسخه جدید UI مربوط به تلفن همراه خود را دریافت کرده‌اند، هنگام ورود به فروشگاه گوگل‌پلی ناگهان با ظاهر قدیمی این برنامه مواجه می‌شوند که دلیل این اتفاق نیز هنوز توسط گوگل اعلام نشده است.

با توجه به برخی از افراد و اطلاعات منتشر شده در سایت‌های معتبر، به نظر می‌رسد این اقدام شرکت گوگل بازگشت به گذشته است. اما در بروزرسانی که تعدادی از کاربران دریافت کرده‌اند، در آن فروشگاه گوگل‌پلی ظاهر قدیمی خود را داشت، کاربران شاهد استفاده از فونت Google Sans در این نرم‌افزار بودند. به‌طور کلی نه ظاهر جدید فروشگاه اندرویدی گوگل منتشر شده و نه ظاهر فعلی این فروشگاه برای برخی کاربران به نمایش در می‌آید، به‌نظر می‌رسد ناهماهنگی‌هایی در مرکز گوگل رخ داده است.

اما در این نسخه هیچ خبری از حالت تیره که برای راحتی چشم کاربران طراحی شده است، وجود ندارد، البته فقط چند هفته تا عرضه اندروید Q باقی مانده و در این نسخه از اندروید قرار است تم حالت تیره وجود داشته باشد که روی نرم‌افزار پلی‌استور نیز تاثیر خواهد گذاشت. از تغییراتی که در نسخه جدید Google Play ایجاد شده است می‌توان به جا به شدن زبانه‌های دسته‌بندی از بالای صفحه به پایین صفحه برای راحت‌تر شدن کار به وسیله یک دست با تلفن همراه اشاره کرد.

در حال حاضر مشخص نیست شرکت گوگل قصد دارد چه زمانی فروشگاه اندرویدی خود را دوباره طراحی کند و باید منتظر اعلام رسمی شرکت گوگل ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-19 15:38

افزودن دیدگاه جدید