کد مطلب: 

232487

رایگان شدن ویدیوهای اختصاصی یوتیوب

گوگل به تازگی اعلام کرده است که برنامه‌های اختصاصی یوتیوب تحت عنوان Youtube originals از اواخر سپتامبر سال جاری میلادی برای تماشای کاربران و مشترکان این شبکه اجتماعی رایگان خواهد شد.
رایگان شدن ویدیوهای اختصاصی یوتیوب

به گزارش سیتنا، گوگل به عنوان شرکت توسعه‌دهنده و صاحب شبکه اجتماعی یوتیوب، به تازگی خطاب به کاربران و مشترکانش اعلام کرده است که از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی قادر خواهند بود به صورت رایگان از خدمات و برنامه‌های اختصاصی یوتیوب که YouTube Originals نام دارد، بهره‌مند شوند.

پیشتر نیز گوگل از رایگان شدن خدمات موجود در پلتفرم اختصاصی YouTube Originals در اواسط سال خبر داده بود که تاکنون تنها در دسترس مشترکان یوتیوب پریمیوم قرار داشت. حالا از ابتدای پاییز سال جاری، کاربران و علاقمندان قادر خواهند بود از تمامی برنامه‌ها و ویدیوهای اختصاصی تولید و منتشر شده در این پلت‌فرم بهره ببرند.

بر اساس آخرین آمار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت Engadget، شبکه اجتماعی یوتیوب به عنوان بزرگترین و نخستین پلت‌فرم پخش آنلاین محتوای ویدیویی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه را در خود جای داده است و در بسیاری از کشورهای جهان از بسیاری دیگر از شبکه‌های اجتماعی محبوبیت و کاربرد بیشتری دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-19 13:00

افزودن دیدگاه جدید