کد مطلب: 

231821

ایمیل دردسرساز علیه بارسلونا!

یک ایمیل می‌تواند برای باشگاه بارسلونا دردسرساز شود. ایمیلی که به آنتوان گریزمن ستاره جدید فرانسوی باراس مرتبط است.
ایمیل دردسرساز علیه بارسلونا!

به گزارش خبرورزشی، سوان کاریان، یکی از نمایندگان یا وکلای آنتوان گریزمن، طبق گزارش‌های منتشر شده در روزنامه‌های اسپانیایی، در ماه مارس (اواخر اسفند یا اوایل فروردین)، ایمیلی را به مائود، خواهر گریزمن و همچنین آلیان پدر این بازیکن فرستاده است.

گفته می‌شود این ایمیل حاوی اطلاعاتی در مورد پیشنهاد بارسلونا برای ستاره فرانسوی است، بازیکنی که در آن زمان در اتلتیکو مادرید توپ می‌زد و حالا بازیکن بارسلوناست. در ایمیل مورد اشاره همچنین در مورد میزان دستمزد پیشنهادی بارسلونا به گریزمن نیز صحبت شده است.

این خبری است که روزنامه ال‌موندو منتشر کرده است، روزنامه‌ای که در کاتالونیا منتشر می‌شود و از حامیان اصلی بارسلونا نیز هست. این روزنامه مدعی است نسخه‌ای از این ایمیل را در اختیار دارد و البته اشاره کرده است که میگل آنخل خیل مارتین، مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید نیز به یک رونوشت از این ایمیل دسترسی دارد. باشگاه اتلتیکو مادرید از زمانی که بارسلونا برای خرید آنتوان گریزمن اقدام کرد، از این موضوع عصبانی شد و تهدید کرد از باشگاه بارسلونا شکایت خواهد کرد.

باشگاه مادریدی مدعی است که بارسلونا باید مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو برای خرید گریزمن پرداخت می‌کرد، چون این رقم فسخ قرارداد برای گریزمن تا پیش از ماه جولای بوده و بعد از آن رقم فسخ قرارداد به ۱۲۰ میلیون یورو رسیده است، رقمی که بارسلونا در نهایت آن را پرداخت کرد و گریزمن را از اتلتیکو گرفت، اما مسئولان اتلتیکو بر این نکته تأکید داشتند که بارسلونا پیش از ماه جولای با گریزمن وارد مذاکره شده و به همین دلیل باید ۲۰۰ میلیون یورو پرداخت کند.

حالا این ایمیل می‌تواند سند خوبی برای اتلتیکو مادرید باشد که ادعای خود را در مورد مذاکره زودتر از موعد بارسا با گریزمن ثابت کند و ۸۰ میلیون یورو بیشتر از تیم کاتالونیایی دریافت کند. مقامات بارسلونا هرگونه مذاکره پیش از ماه جولای را با گریزمن تکذیب می‌کنند، اما این بار شاید قضیه متفاوت باشد و بارسلونا مجبور به پرداخت جریمه در این ماجرا شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-06 12:01

افزودن دیدگاه جدید