کد مطلب: 

231471

انتشار رندرهای رسمی Galaxy Note 10 سامسونگ

رندرهای رسمی منتشر شده از Galaxy Note 10 سامسونگ به ما اجازه می‌دهند نگاهی به نسخه صورتی‌ رنگ آن بیندازیم.
انتشار رندرهای رسمی Galaxy Note 10 سامسونگ

به گزارش سیتنا، از زمانی که گوشی‌های حال حاضر سامسونگ یعنی خانواده Galaxy S10 پا به عرصه فناوری گذاشتند، همه ما خبرهایی درباره پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای شنیده‌ایم. اگرچه سامسونگ از سری Galaxy Note 10 هیچ خبر یا تصویری را تا تاریخ هفتم آگوست به نمایش نمی‌گذارد، اما چند رندر رسمی از این سری گوشی‌ها در فضای مجازی منتشر شده‌اند که Note 10 و +Note 10 را به تصویر کشیده‌اند. امروز با فاش شدن تصاویر این رندر، می‌توانیم بفهمیم که سامسونگ قصد دارد یک نمونه صورتی از پرچمدار خود را هم تولید کند.

این تصاویر توسط خبرگزاری WinFuture به انتشار رسیده‌اند و گفته می‌شود رندرهای رسمی Galaxy Note 10 هستند که خود سامسونگ آن‌ها را طراحی کرده است. بر اساس این گزارش، رنگ صورتی این گوشی هوشمند قرار است فقط در برخی بازارهای اروپایی عرضه شود. علاوه بر صورتی، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ، Galaxy Note 10 را با رنگ‌های زیادی از جمله، آبی، سبز، مشکی، سفید و قطبی تولید کند.

Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 Plus شبیه هم هستند

همانطور که پیش از این هم می‌دانستید، Galaxy Note 10 از +Galaxy Note 10 کوچکتر خواهد بود. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED داینامیک هستند، ولی نمایشگر به کار گرفته شده روی Galaxy Note 10 اندازه ۶.۳ اینچی و نمایشگر Galaxy Note 10 Plus دارای اندازه ۶.۸ اینچی است. به غیر از این مشخصه، از نظر ظاهری، دو گوشی کمی با هم تفاوت دارند. این دو گوشی از پشت هم، شبیه یکدیگر نیستند چرا که +Note 10 دارای چهار دوربین و Note 10 دارای سه دوربین است.

از نظر مشخصات داخلی باید گفت که هر دو پرچمدار آینده سامسونگ دارای پردازنده Snapdragon 855 Plus خواهند بود و حافظه رم آن‌ها از ۸ گیگابایت بیشتر است. باتری در نظر گرفته شده برای Galaxy Note 10 دارای ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، ولی باتری +Note 10 ظرفیت ۴۳۰۰ یا ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. سری Galaxy Note 10 سامسونگ با سیستم عامل اندروید ۹ پای، حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و جک ۳.۵ میلیمتری صدا، تولید خواهند شد.

پرچمداران بعدی سامسونگ در چه تاریخی عرضه می‌شوند؟

همانگونه که پیش از این اشاره شد، سری Galaxy Note 10 سامسونگ در تاریخ هفتم آگوست (۱۶ مرداد) در مراسم Unpacked سامسونگ در بروکلین رونمایی خواهند شد. با این وجود، پیش‌بینی می‌شود فروش این گوشی‌ها چند هفته بعد یعنی از ۲۴ آگوست (۲ شهریور) آغاز شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-30 10:26

افزودن دیدگاه جدید