کد مطلب: 

231154

گوشی‌های جدید شیائومی با تمرکز ویژه بر کیفیت دوربین رونمایی شدند

سری جدید تلفن‌های هوشمند شیائومی با نام Mi CC9 در سه مدل زیبا، پرقدرت و ارزان معرفی شدند.
گوشی‌های جدید شیائومی با تمرکز ویژه بر کیفیت دوربین رونمایی شدند

به گزارش سیتنا، پس از چندین ماه خبر و شایعه، سرانجام اولین مدل‌های سری جدیدی شیائومی CC رونمایی شدند، شیائومی خانواده CC را به هدف ارائه ویژگی‌های متفاوت در بازه قیمتی مختلف تولید کرده، اما تمرکز کلی سری CC برروی دوربین سلفی باکیفیت و ظرفیت باتری حجیم خواهد بود. اولین مدل‌های سری جدید CC با نام‌های Mi CC9، Mi CC9e و Mi CC9 Meitu Edition شناخته خواهند شد.

شیائومی Mi CC9، قدرتمند، چشم‌نواز، ارزان

شیائومی می‌CC9 اصلی‌ترین مدل سری CC بوده که مشخصاتی متعادل دارد، این مدل از یک نمایشگر با کیفیت ۶.۳ اینچی سوپرآمولد در کنار پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین اصلی با سه سنسور بهره می‌برد، شیائومی می‌گوید دوربین سلفی این مدل با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل و روزنه F/2.0، در کلاس خود بهترین است، این دوربین دو حالت جدیدگرافیکی Mimoji و هوش مصنوعی برای تصاویر پرتره درنور کم را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی، یکی از نقاط قوت می‌CC9 به‌شمار می‌آید.

قاب فلزی با طراحی زیبا تغییرپذیر در نور و ضخامت ۸ میلی‌متر جذابیت بسیاری به این مدل بخشیده است، در پشت دوربین سه‌گانه با سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی عریض و ۲ مگاپیکسلی عمیق قرار داده شده که کیفیت بسیار بالایی دارند. شیائومی در این مدل حافظه رم در دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه اصلی در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را پیشنهاد می‌دهد. اندروید 9، MIUI 10، باتری ۴ هزار ۳۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۱۸ واتی از دیگر قابلیت‌های این مدل هستند. شیائومی، قیمت ۲۶۰ دلار برای نسخه ۶، ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۹۰ دلار برای نسخه ۶، ۱۲۸ گیگابایتی را تاکنون اعلام کرده است.

شیائومی Mi CC9e، نسخه کوچکتر، اما همچنان قدرتمند

شیائومی اعلام کرده که پسوند E در این مدل نشان‌دهنده حفظ تمامی ویژگی‌های اصلی می‌CC9 در بدنه‌ای کوچکتر است. نمایشگر این مدل با پهنای ۶ اینچ دارای رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ بوده و پنل آن به آمولد تنزل داشته است. حاشیه نمایشگر ضخیم‌تر شده، اما تمام ویژگی‌های اصلی مانند حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، ظرفیت حافظه رم و حافظه اصلی همچنین باتری و کیفیت دوربین‌ها دست نخورده باقی مانده است. تنها تفاوت این مدل پردازنده اسنپدراگون ۶۵۸ آن است که کمی نسبت به اسنپدراگون ۷۱۹ ضعیف‌تر است. این مدل در پایین‌ترین نسخه ۱۸۹ دلار و در بالاترین حالت ۲۳۲ دلار قیمت دارد.

شیائومی Mi CC9 Meitu Edition، دوربین حرفه‌ای‌تر، طراحی زیباتر

نسخه Meitu مدل می‌CC9 نیز تمامی مشخصات مدل اصلی را در خود جای داده، اما طراحی آن کمی کمی متفاوت است که زیبایی این مدل را چند برابر کرده و همچنین دوربین این مدل ویژگی‌های پیشرفته‌تری دارد.

این مدل با ویژگی هوش مصنوعی برای تصاویر پرتره در نور کم و حالت مخصوص ویدئو‌بلاگ (vlog) به‌ شدت برای کسانی که ویدئو‌های شخصی یا آموزشی زیادی در فضای مجازی منتشر می‌کنند مناسب است. دیگر مشخصات این مدل همچون باتری، پردازنده و حافظه رم مانند مدل می‌CC9 است و تنها تفاوت آن یک نسخه حافظه اصلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود که فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی تصاویر و ویدئو‌ها به کاربران می‌دهد. این مدل با رنگ سفید مرواریدی، ۳۷۸ دلار قیمت دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-23 15:54

افزودن دیدگاه جدید