کد مطلب: 

231080

سخت‌افزار مبهم نسل بعدی کنسول‌ها دردسرساز شد

یکی از توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای خبر از ناتوانی تطابق بازی‌های آینده به دلیل آگاهی نداشتن از سخت‌افزار کنسول‌های بعدی داد.
سخت‌افزار مبهم نسل بعدی کنسول‌ها دردسرساز شد

به گزارش سیتنا، تقریبا بخش عمده مشخصات سخت‌افزاری کنسول‌های نسل آینده دو شرکت مایکروسافت و سونی اعلام شده است و هر دو این شرکت‌ها از سخت‌افزاری نسبتا مشابه برای کنسول خود استفاده کرده‌اند و از این سخت‌افزار نیز به شدت احساس رضایت می‌کنند. همچنین این دو شرکت به شدت از نسل بعدی خود تعریف می‌کنند و هر دو این شرکت‌ها از پتانسل بالای نسل بعدی کنسول خود خبر می‌دهند.

هر نسل از کنسول‌ها نسبت به نسل قبلی پیشرفت چشم‌گیری چه در زمینه سخت افزاری و چه در زمینه نرم افزاری دارد و همین امر سبب نگرانی بسیاری از سازندگان بازی‌های رایانه‌ای شده است چرا که اطلاعات دقیق و جزئی این دو کنسول هنوز منتشر نشده است و به همین دلیل سازندگان نمی‌دانند عنوان خود را چگونه با سخت افزار این دو کنسول مطابقت دهند.

به تازگی Sebastien Le Touze مدیر عامل شرکت eXiin که مسئولیت طراحی عنوان ماجراجویی Ary and the Secret of Seasons را بر عهده داشته است اعلام کرد:بدون آگاهی داشتن از سخت افزار دقیق نسل آینده کنسول‌ها نمی‌توان تصمیم قطعی برای توسعه بازی‌ها گرفت. لو توزی در گفتگو با یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی اعلام کرد: جهش از نسل قبلی یعنی PS3 و Xbox 360  به PS4 و Xbox One انقلابی بسیار بزرگ بود که در آن زمان تقریبا همه توسعه دهندگان بر این باور بودند که با سخت افزار دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان تقریبا هیچ محدودیتی برای ساخت بازی وجود نخواهد داشت.

اما فعلا نمی‌توان درباره نسل بعدی کنسول‌ها نظر داد چرا که هر دو شرکت سونی و مایکروسافت کنسول خود را در حد رازی نگه داشته‌اند. همچنین این مدیر اعلام کرد باید انتظار ساخت عناوینی بسیار بزرگ در سبک بازی‌های Red Dead Redemption 2 و God of War را برای نسل بعدی کنسول‌ها داشته باشیم. با این حال بهتر است درباره نسل بعدی کنسول‌ها حرفی زده نشود و تا زمان معرفی رسمی شرکت‌های سازنده این کنسول‌ها صبر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-07-22 09:14

افزودن دیدگاه جدید