کد مطلب: 

230510

کشف مزرعه بیت کوین از یک دامداری در قرچک

مدیرعامل توزیع برق شهرستان قرچک گفت: کارشناسان منطقه برق قرچک در بازرسی‌های خود یک واحد دامداری در داوودآباد کشف کردند که اقدام به استخراج ارز دیجیتالی با برق تعرفه کشاورزی می‌کرد.
کشف مزرعه بیت کوین از یک دامداری در قرچک

به گزارش فارس، مجید خانی مدیرعامل توزیع برق شهرستان قرچک اظهار کرد: روز گذشته کارشناسان منطقه برق قرچک در بازرسی‌های خود یک واحد دامداری را در منطقه داوود آباد قرچک کشف کردند که اقدام به استخراج ارز دیجیتالی با برق تعرفه کشاورزی می‌کرد.

وی گفت: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد متصدی این دامداری مدتی است مشغول به تولید ارز دیجیتال بیت کوین با استفاده از برق کشاورزی تعرفه دار بوده است.
مدیرعامل توزیع برق شهرستان قرچک بیان کرد: پس از کشف این مزرعه استخراج بیت کوین ابتدا برق آن قطع و سپس تعرفه برق آن با تعرفه عادی محاسبه و از فرد متخلف دریافت خواهد شد.

خانی افزود: تاکنون درنتیجه بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از مراکز تجاری، صنعتی، محوطه کشاورزی و دامداری‌ها، تعداد زیادی دستگاه و تجهیزات مرتبط با استخراج ارز دیجیتالی کشف‌شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه ارزان بودن قیمت برق در ایران، راه‌اندازی واحدهای استخراج بیت کوین روند رو به رشدی گرفته است و در این رابطه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تحقیق در خصوص مصارف غیرمعمول برق را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-03 22:28

افزودن دیدگاه جدید