کد مطلب: 

229828

لیلا 18 ساله از طریق سایت در دام پیرمرد پلید و پولدار افتاد!

لیلا 18 ساله توسط پیرمردی پولدار مورد تعرض قرار گرفت.
لیلا 18 ساله از طریق سایت در دام پیرمرد پلید و پولدار افتاد!

به گزارش رکنا، سایت پیرمردهای پلید و پولدار لیلا 18 ساله را به دام کشاند. دختری جوان با مراجعه به اداره پلیس استرالیا رازی وحشتناک از این سایت پلید برداشت.

لیلا در حالی که از چشمانش اشک سرازیر بود به مددکار اجتماعی گفت: در این سایت با پیرمردی 79 ساله آشنا شدم که در ازای پول هنگفت ماهیانه از من خواست تا با او در ارتباط باشم و مانند یک معشوقه در کنارش زندگی کنم. من که به شدت به پول احتیاج داشتم درخواست او را در سایت قبول کردم و اولین قرارمان را در رستوران گذاشتم.

وی در ادامه گفت: در ابتدا همه چیز به خوبی پیش رفت تا این که پیرمرد به من گفت که باید پس از اتمام شام با او به خانه اش بروم و نیاز جنسی اش را برطرف کنم. از شنیدن این دستور او به شدت متعجب شدم چرا که او در آشنایی مان از من این تقاضا را نداشت و گفت که به هیچ عنوان از من رابطه جنسی نمی خواهد اما در اولین روز قرارمان با تهدید به اجاره دادن به بادیگاردها و سگ های خانه اش مرا به اجبار به خانه اش کشاند و بدون توجه به گریه و التماس هایم مرا وادار به همخوابی کرد. شب وحشتناکی را در کنارش گذراندم و او بدن توجه به التماس هایم در خانه اش را قفل کرد و من را تنها گذاشت.

لیلا در ادامه افزود: صبح روز بعد توسط سگ هایش مورد حمله واقع شدم و بادیگاردهایش بدن بی جانم را در خیابان رها کردند. من مجبور شدم در ازای پولی که به حسابم واریز شده بود مجددا با او همخوابی کنم اما حالا خسته شدم قصد شکایت از او و این سایت را دارم.

مامور پلیس با ثبت شکایت لیلا و انتشار خبر آزار و اذیت او از کاربران خواست تا قربانی این سایت ها نشوند چرا که این گونه سایت ها دختران جوان را به دام مرگ می کشاند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-11 23:20

افزودن دیدگاه جدید