کد مطلب: 

228435

پرچمدار جدید شیائومی با قابلیت‌هایی ویژه در راه است

شرکت چینی شیائومی که این روزها با ارائه محصولات پی در پی به شدت در فکر تسخیر بازار آسیا است، تصمیم دارد برای نسخه جدید یا همان پرچمدار گوشی های هوشمند خود از ویژگی هایی جدید و کاربردی استفاده کند.
پرچمدار جدید شیائومی با قابلیت‌هایی ویژه در راه است

به گزارش سیتنا، پس از آن که گوگل در آخرین کنفرانس توسعه دهندگان خود از نسخه جدید یا آزمایشی اندروید Q رونمایی کرد، شرکت های بسیاری به عنوان کاندیداهای بالقوه این نوع از اندروید معرفی شدند.

اندروید Q بیش از هر چیز به علت سرعت بالا و خدمات قدرتمند خود شناخته شده است و پیش بینی می شود همین موضوع نیز بتواند سهم گوشی هایی که از این نوع اندروید استفاده می کنند در بازار افزایش دهد. در نهایت اخیرا گوگل 13 برند و 21 گوشی را به عنوان کاندیداهای اصلی استفاده از اندروید Q معرفی کرد.

بین گوشی هایی که اندروید Q را می پذیرند نام شیائومی می 9 و می میکس3 نیز به چشم می خورد اما به نظر می رسد شیائومی به فکر توسعه تعداد گوشی هایی است که از اندروید Q استفاده می کنند. این به این معنی است که باید منتظر باشیم افزون بر پرچمدار این شرکت تعدادی دیگر از گوشی های شیائومی نیز به اندروید Q متصل باشند.

البته هنوز مشخصات گوشی پرچمدار سری ردمی شیائومی نامشخص است و حتی ویژگی های ظاهری این گوشی به طور کامل افشا نشده است، اما جدیدترین خبرهای منتشر شده در مورد این گوشی حکایت از آن دارند که با یک گوشی با پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 855 رو به رو خواهیم شد که 28 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت نیز رم  و صفحه نمایش FULLHD و 6.39 اینچی دارد. به هم این مشخصات نیز می توان پشتیبانی از اندروید Q را افزود که امتیازی بسیار مثبت محسوب می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-12 12:57

افزودن دیدگاه جدید