کد مطلب: 

228328

واقعیت‌افزوده به گوگل اضافه می‌شود

گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O اعلام کرده است که قرار است به زودی فناوری واقعیت افزوده به موتور جستجوی این غول تکنولوژی اضافه شود.
واقعیت‌افزوده به گوگل اضافه می‌شود

به گزارش سیتنا، هرساله یک روز بعد از برگزاری کنفرانس مایکروسافت بیلد ، گوگل کنفرانس موسوم به توسعه‌دهندگان I/O خود را برگزار می‌کند تا به کاربران و علاقمندان خود محصولات و قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم گوگل افزوده می‌شود، معرفی و عرضه کند.

این کنفرانس که همواره میزبان اتفاقات و اخبار جدیدی است، حالا گوگل اعلام کرده است که فناوری واقعیت افزوده را به جستجوی خود اضافه خواهد کرد تا تجربه لذت بخش و آسان‌تری را برای کاربرانی که از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند، به ارمغان بیاورد.

این قابلیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا بعد از جستجوی کلمه موردنظر و با استفاده از دوربین گوشی یا لپ‌تاپ خود که به فناوری واقعیت افزوده نیز مجهز است، تصویر اشیای موردنظر خود را به صورت سه بعدی مشاهده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت TechCrunch، گوگل به منظور تفهیم این موضوع، نمونه مشابهی را از این قابلیت جدید برای نمایش دادن عضلات بدن به صورت سه بعدی به نمایش گذاشت تا کاربران، علاقمندان و شرکت کنندگان در این کنفرانس به خوبی متوجه شوند. البته لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست که امکان به اشتراک گذاری این تصاویر سه بعدی توسط انتشار دهندگان مطالب اینترنتی وجود دارد یا خیر. اما به نظر می‌رسد که گوگل در این خصوص توضیحات بیشتری را ارائه خواهد داد.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل در این خصوص خاطرنشان کرد: گوگل همواره به کاربران کمک کرده که پاسخ سوالات خود را به ساده‌ترین شکل ممکن بیابند و ما در این راه سعی داریم راه را هموار تر از قبل کنیم چراکه هدف ما آن است که گوگل برای کاربران تبدیل به یک ابزار سودمند و کاربردی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-08 16:22

افزودن دیدگاه جدید