کد مطلب: 

227944

هوآوی گامی دیگر به سامسونگ نزدیک می‌شود

پیشرفت هوآوی در زمینه تولید و فروش تلفن‌های هوشمند سبب شده است تا این شرکت گامی دیگر به سامسونگ نزدیک شود.
هوآوی گامی دیگر به سامسونگ نزدیک می‌شود

به گزارش سیتنا، سال ۲۰۱۸ برای هوآوی، این غول چینی فناوری مانند یک چرخ و فلک بود که پستی و بلندی‌های زیادی داشت. در نتیجه این اتفاقات هوآوی توانست در دو دوره سه ماهه تجاری جایگاه اپل را تصاحب کند و اولین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا لقب بگیرد. پس از آن هوآوی در نهایت در بازار گوشی‌های هوشمند در رتبه کلی سوم قرار گرفت. این شرکت چینی این اتفاق را وام دار فروش ۲۰۶ میلیون گوشی است که در سال ۲۰۱۸ در بازار‌های جهان به فروش رسانده بود. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۷ هوآوی "تنها" ۱۵۳ میلیون دستگاه فروش داشت.

در حالی که هنوز بعضی از شرکت‌های تحقیقاتی ناظر بر بازار گزارش‌های خود را برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ آماده نکرده‌اند، هوآوی ادعا می‌کند باز هم آمار خیره‌کننده‌ای در این سال ارائه خواهد کرد. این اتفاق به این معنی است در پایان سالی که در آن هستیم اختلاف میان هوآوی و سامسونگ به کمترین حد خود خواهد رسید و اگر روند رشد به همین ترتیب ادامه داشته باشد در سال ۲۰۲۰ هواوی به برترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان خواهد شد.

براساس گزارشی که یکی از خبرگزاری‌های چینی منتشر کرده است میان ماه‌های ژانویه تا مارچ ۲۰۱۹ چیزی در حدود ۵۹ میلیون گوشی هوآوی در سراسر جهان به وسیله کاربران خریداری شده است. این رقم واقعا پیشرفت فوق‌العاده‌ای برای شرکت است. به همین دلیل و بنا بر همین آمار تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد که اپل بتواند جایگاه دوم بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی هوشمند جهان را در اختیار داشته باشد. شرکت هوآوی در رویداد Q1 سال ۲۰۱۹ توانست ۲۷ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این میزان فروش در مقایسه با سال گذشته یک افزایش ۳۹ درصدی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-27 10:05

افزودن دیدگاه جدید