کد مطلب: 

227781

اتحاد دوباره پرسپولیس در فضای مجازی

هواداران پرسپولیس که مشکلات بازیکنان را درک کرده‌اند، جواب کمپین بازیکنان را با هشتگ جدیدی دادند. آن‌ها از هشتگ #شما_تنها_نیستید استفاده کردند و در پیام‌های خود، وعده دادند تا پایان لیگ، پشت تیم می‌مانند.
اتحاد دوباره پرسپولیس در فضای مجازی

به گزارش خبرورزشی، ساعاتی بعد از اتمام دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، بازیکنان پرسپولیس که از مسائل مختلف شاکی و ناراضی بودند، بار دیگر وارد فضای مجازی شدند تا به صورت سربسته و غیرمستقیم، برای شروع موج جدیدی از اعتراضات آماده شوند. این بار، آن‌ها از هشتگ جالبی استفاده کردند: #تنهایی_نمی‌شه و مثل همیشه سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو کاپیتان تیم، آغازگر این کمپین جدید بودند و سایر بازیکنان و نزدیکان تیم، این هشتگ را گسترش دادند. 

در پاسخ به این اتفاق، پرسپولیسی‌ها نیز وارد عمل شدند. هواداران پرسپولیس که مشکلات بازیکنان را درک کرده‌اند، جواب کمپین بازیکنان را با هشتگ جدیدی دادند. آن‌ها از هشتگ #شما_تنها_نیستید استفاده کردند و در پیام‌های خود، وعده دادند تا پایان لیگ، هر اتفاقی که رخ بدهد، پشت تیم می‌مانند. 

این اتحاد دوباره، هیئت‌مدیره باشگاه را نیز تحت تأثیر قرار داد و آن‌ها را مجبور به برگزاری دو جلسه فوق العاده طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه کرد. اعضای هیئت‌مدیره دنبال آن هستند که از منابع درآمدزایی جدید، جایی غیر از اسپانسر و محل درآمد‌های سازمان لیگ، پولی تهیه کرده و حساب بازیکنان را شارژ کنند، اما قبل از رسیدن پول، فشار اعتراض هواداران و بازیکنان را تحمل می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-20 23:26

افزودن دیدگاه جدید