کد مطلب: 

227549

بایرامی: دو، سه هزار بدوبیراه در صفحه شخصی‌ام نوشتند

مهاجم ترک‌زبان سپیدرود گفت: متأسفانه به دلیل دو گلم، در صفحه شخصی‌ام دو، سه هزار فحش از سوی تماشاگرنما‌های منتسب به تراکتور نوشته شده بود که در آن‌ها به خانواده‌ام بدترین توهین‌ها شد.
بایرامی: دو، سه هزار بدوبیراه در صفحه شخصی‌ام نوشتند

به گزارش خبرورزشی، مهرداد بایرامی، مهاجم ترک‌زبان سپیدرود که سابقه بازی در ماشین‌سازی و تراکتورسازی را در کارنامه‌اش دارد، مقابل تیم مدعی تبریزی دبل کرد تا نقش اصلی را در پیروزی تیم رشتی در حساس‌ترین مقطع لیگ ایفا کرده باشد. 

*برای بردن تراکتور در رشت چقدر انگیزه داشتید؟
کار ما از انگیزه گذشته، چون در رده پانزدهم قرار داریم و سقوط را با همه وجود احساس می‌کردیم. در شش هفته مانده به پایان لیگ فقط باید برای پیروزی تلاش می‌کردیم که شکر خدا تراکتور را که انصافاً تیمی خوب و یکی از مدعیان قهرمانی بود، با ارائه یک بازی برتر شکست دادیم. 

*روی هر دو گل تو، محسن فروزان را مقصر دانستند و حتماً می‌دانی چه جنجالی درست شد!
محسن روی گل اول قصد داشت از روی سرم توپ را به سلیمی برگرداند که توپ به پایش نگرفت و من گل اول و روحیه‌ساز سپیدرود را زدم. در گل سوم هم فروزان یک دفع بد داشت که موجب شد توپ به من برسد... 

*باخت بد تراکتور و همین اشتباهات فروزان موجب شد بعضی از هواداران تراکتور او را مقصر بدانند و حتی به شرط‌بندی و... محکوم سازند؟
من در تیم گسترش فولاد تبریز با فروزان همبازی بودم و او را کاملاً می‌شناسم. قاطعانه می‌گویم این در عقل و مخیله نمی‌گنجد دروازه‌بانی که چندین کلین‌شیت داشته و شانس رکوردشکنی دارد، مخصوصاً گل بخورد و زحمت و رکورد خودش را از دست بدهد. من می‌گویم محسن روز بدش بود، اتفاقی که ممکن است برای بزرگترین دروازه‌بان‌های دنیای فوتبال هم رخ دهد. 

*چرا روی گل اول شادی نکردی، اما بعد از گل سومت شادی بعد از گل داشتی؟
من یک فصل و نیم در تراکتور‌سازی بودم و با این تیم نایب‌قهرمان شدم و روز‌های خوبی داشتم از همین‌رو وقتی گل اول را زدم، به احترام تیم سابقم شادی نکردم، اما وقتی دیدم گروهی از تراکتوری‌ها به من فحاشی کردند، بعد از گل سوم شادی کردم. 

*چرا فحاشی؟
حرف من با طرفداران واقعی تراکتور نیست. تراکتور تیمی خوب و مدعی قهرمانی است و من همیشه برای طرفداران واقعی تراکتور احترام قائل بوده‌ام، اما متأسفانه به دلیل دو گلم، در صفحه شخصی‌ام دو، سه هزار فحش از سوی تماشاگرنما‌های منتسب به تراکتور نوشته شده بود که در آن‌ها به خانواده‌ام بدترین توهین‌ها شد. من بچه اردبیل هستم و با افتخار می‌گویم که یک ترک با همه وجودش تلاش می‌کند و غیرتش اجازه نمی‌دهد برای تیمی که با آن قرارداد دارد، کم بگذارد. 

*از کارنامه‌ات در سپیدرود راضی هستی؟
من نیم‌فصل اول به صلاحدید علی کریمی در پست هافبک دفاعی بازی می‌کردم، چون بازیکن به اندازه کافی نداشتیم، اما در نیم‌فصل دوم و با حضور سرمربی جدید به پست اصلی‌ام برگشتم و زدن سه گل، گرفتن دو پنالتی و ارسال سه پاس گل به نظرم راضی‌کننده است. 

*و هنوز خطر سقوط تهدیدتان می‌کند!
ما یک امتیاز از نفت مسجدسلیمان کمتر داریم، اما با شرایط خوبی که پیدا کرده‌ایم، ان‌شاءا... در پنج بازی باقی‌مانده هم بهترین تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که در لیگ بمانیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-14 09:25

افزودن دیدگاه جدید