کد مطلب: 

227232

حافظه‌های جان سخت سونی برای حرفه‌ای‌ها تولید شد

سونی برای جلب رضایت عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای دو حافظه خارجی جان سخت و مقاوم را عرضه کرد که در بدترین شرایط آب و هوایی آسیب نمی‌بینند.
حافظه‌های جان سخت سونی برای حرفه‌ای‌ها تولید شد

به گزارش سیتنا به نقل از نیواطلس، این دو هارد اکسترنال در دو مدل استاندارد و پیشرفته طراحی شده اند و از سرعت بالایی برای انتقال و قرائت اطلاعات برخوردار هستند. رمزگذاری سخت افزاری داده‌ها و مقاومت در برابر ضربه، آب و گرد و خاک از جمله مزایای این محصولات است.

بدنه این حافظه‌ها از یک پوشش آلومینیومی مقاوم در برابر شوک پوشانده شده و هر دوی آنها گواهینامه IP67 را دریافت کرده اند. این دو حافظه خارجی در صورت فرورفتن در عمق ۰.۹ متری آب هم سالم می‌مانند. همچنین آنها در برابر سقوط از ارتفاع ۲.۷۵ متری نیز مقاوم هستند. میزان مقاومت این هاردهای اکسترنال در برابر فشار خارجی نیز برابر با ۶۰۰۰ کیلوگرم نیرو است.

سرعت قرائت و نگارش اطلاعات بر روی مدل حرفه‌ای این هارد برابر با ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت مذکور در مورد مدل استاندارد برابر با ۵۴۰ و ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه است. در هر دو مدل از نظام رمزگذاری سخت افزاری ۲۵۶ بیتی AES استفاده شده است.

قرار است هاردهای یادشده در مدل‌های ۵۰۰ گیگابایتی و یک و دو ترابایتی روانه بازار شوند، البته قیمت آنها هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-09 10:04

افزودن دیدگاه جدید