کد مطلب: 

226709

افتتاح بزرگترین فروشگاه سامسونگ در توکیو

سامسونگ به تازگی بزرگ‌ترین فروشگاه محصولات گلکسی این شرکت کره‌ای را در شهر توکیو بازگشایی کرد.
افتتاح بزرگترین فروشگاه سامسونگ در توکیو

به گزارش سیتنا، شرکت سامسونگ در روز‌های اخیر بزرگترین فروشگاه محصولات گلکسی خود را در شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن افتتاح کرد.

سامسونگ این فروشگاه خاص را گلکسی هاراجوکا-Galaxy Harajuku نامیده است. این اقدام غول فناوری کره‌ای دقیقا ۵۰۰ روز مانده به شروع بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو صورت گرفت. تمامی ارتباطات سیستماتیک این ساختمان به صورت بی‌سیم می‌باشد و از جدیدترین فناوری‌های روز جهان برای تامین انرژی ساختمان، انجام امور خدماتی و معرفی محصولات به مشتریان استفاده شده است.

بازگشایی چنین فروشگاهی با این ابعاد و امکانات در توکیو بیانگر برنامه‌ریزی مناسب مدیران سامسونگ برای خدمات رسانی هرچه بهتر و هم چنین کسب سود مناسب از بازدید کنندگان و گردشگرانی است که در زمان برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ به توکیو می‌آیند. مطمئنا این مسابقات زمان ارزشمند و پراهمیتی برای معرفی محصولات جدید و پرکابرد سامسونگ به جمعیت بسیار زیاد حاضر در شهر توکیو است.

این ساختمان با ظاهر مرموز و جذاب خود ببینده را جذب کرد و به تماشای داخل خود ترغیب می‌کند. بیش از ۱۰۰۰ مدل گوشی گلکسی در یزرگترین فروشگاه سامسونگ در جهان وجود دارد و تمامی مدل‌ها با زیبای و بر اساس الگویی خاص طبقه بندی شده‌اند تا مشتری بدون سردرگمی و به راحتی قادر به پیدا کردن تلفن همراه مورد نظر خود باشد.

نور صفحه نمایش گوشی‌های حاضر در این فروشگاه در بازه‌های زمانی معین روشن شده و انعکاس آن روی سقف فروشگاه می‌افتد و نمایی وجد آور را به وجود می‌آورد. هنرمند ژاپنی با نام Tokyujin Yoshioka این ساختان را طراحی کرده است. سامسونگ این ساختمان را نمایی از دیدگاه این شرکت در مورد آینده می‌داند.

با دلیل وجود رقابتی سخت در بازار تلفن‌های همراه هخوشمند و تبلت‌ها شرکت‌های بزرگ هرلحظه در حال کار هستند تا بتوانند سهم بیشتری از خرید مشتریان را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-30 11:23

افزودن دیدگاه جدید