کد مطلب: 

226254

گوشی بعدی سامسونگ به ساعت هوشمند تبدیل می‌شود!

سامسونگ به تازگی طرحی‌ از گوشی منعطف جدید خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد این گوشی به ساعت هوشمند تبدیل می‌شود.
گوشی بعدی سامسونگ به ساعت هوشمند تبدیل می‌شود!

به گزارش سیتنا، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها دو دستگاه کاملاً جدا هستند اما مثل اینکه فناوری گوشی‌های منعطف این مسئله را کنار زده است و اکنون یک فرد می‌تواند همزمان یک گوشی و یک تبلت داشته باشد.

به نظر می‌رسد این فناوری به زودی دستگاه‌ها و گجت‌های دیگر را نیز با هم ترکیب کند. جدیدترین گزارشی که در فضای مجازی منتشر شده است، نشان می‌دهد ممکن است این فناوری، گوشی‌های هوشمند را با ساعت‌های هوشمند ترکیب کند و یک دستگاه جدید که کارایی هر دو را دارد، ارائه دهد.

سامسونگ به تازگی طرح جدیدی برای گوشی منعطف بعدی خود ارائه کرده است. این طرح برخلاف گوشی گلکسی فولد به صورت عمودی خم می‌شود. این مدل تا شدن به وسیله صفحه نمایش انعطاف پذیر و لولای مخصوص طراحی شده امکان پذیر است.

کاربران می‌توانند از طریق این طراحی به یک دستگاه بسیار بلند دسترسی پیدا کنند که می‌تواند به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی نیز مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که کاربر در حال حرکت است و می‌خواهد یک تجربه مانند ساعت هوشمند داشته باشد، کافیست آن را روی مچ خود قرار داده و با یک فشار کوچک به دستش متصل کند. این دستگاه پس از این کار، کاملاً شبیه یک ساعت هوشمند است.

این دستگاه به دلیل داشتن طراحی منعطف تمایل دارد پس از خم شدن به حالت پیشین خود بازگردد اما کاربر با استفاده از کلید مخصوص می‌تواند این دستگاه را در حالت ساعت هوشمند قفل کند. جالب است بدانید در حالتی که این دستگاه منعطف خم شده است، دو آهنربا که در دو طرف آن قرار دارند، همدیگر را جذب می‌کنند تا حالت خمیدگی حفظ شده و گوشی از دست کاربر خارج نشود.

در توضیحات این دستگاه آمده است که شامل یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش و یک دوربین دوگانه در عقب است. همچنین یک نرم‌افزار در این گوشی هوشمند وجود خواهد داشت که همه موارد را با حالت فیزیکی انتخابی (گوشی یا ساعت) سازگار می‌کند.

البته ممکن است سامسونگ هیچ وقت چنین دستگاهی را به مرحله تولید نرساند، حتی اگر چنین قصدی داشته باشد تا چند سال آینده خبری از آن نخواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-13 12:24

افزودن دیدگاه جدید