کد مطلب: 

226101

گوگل هوش مصنوعی را به سخت افزارها می‌افزاید

گوگل ابزار جدیدی را برای توسعه سخت افزار های هوش مصنوعی خود در دست طراحی دارد. ابزاری که قرار است طیف وسیعی از خدمات را به کاربران ارائه کند.
گوگل هوش مصنوعی را به سخت افزارها می‌افزاید

به گزارش سیتنا، ایده استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های سخت افزاری چندان عجیب نیست. بر همین اساس است که گوگل  طیف وسیعی از محصولات و خدمات هوش مصنوعی خود را در سه دستگاه جدید سخت افزاری خود توسعه می دهد.

نکته جالبی این است که تولید این محصولات هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و این محصولات تحت نام تجاری جدید "گوگل کرال" در دست تهیه هستند و هنوز نیز در مرحله آزمایشی قرار دارند. این محصولات شامل یک سیستم مدیرت توسعه 149.99 دلاری، یک شتاب دهنده USB با قیمت 74.99 دلار و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قیمت 24.99 دلار است.

البته هنوز هیچ یک از این محصولات برای دریافت هوش مصنوعی آماده نیست، درواقع این موضوع یک کار سنگین است که نیاز به پردازنده گرافیکی یا پردازش ابری فوق العاده قوی دارد. اما توسعه سیستم های سخت افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی، می تواند در حوزه اینترنت اشیاء نیز بسیار مفید باشد.

گوگل اولین شرکتی نیست که این نوع محصولات را به توسعه دهندگان عرضه کند، چرا که اینتل نیز چند سال پیش، شتاب دهنده USB خود را، عرضه کرد. محصولاتی مانند اینها به شرکت ها کمک می کنند تا به جامعه توسعه دهنده دسترسی و نفوذ بیشتری داشته باشند و بین سرویس های هوش مصنوعی خود نیز تعاملی قوی تر برقرار کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-09 10:54

افزودن دیدگاه جدید