کد مطلب: 

225935

غیرفعال شدن سرویس‌های سلامت مایکروسافت

مایکروسافت در صدد است تا به زودی پشتیبانی از تمامی سرویس‌های سلامت خود را قطع کند و هزینه آن را به صاحبان دستبندهای سلامت پرداخت کند.
غیرفعال شدن سرویس‌های سلامت مایکروسافت

به گزارش سیتنا، مایکرروسافت به تازگی خبر داده است قصد دارد پشتیبانی از تمامی دستبند‌های سلامت، سرویس داشبورد سلامت و سایر سرویس‌های مرتبط با بهداشت و سلامت کاربران مایکروسافت را قطع کند.

مایکروسافت از دو سال پیش فروش تمامی دستبند‌های سلامت این شرکت را متوقف کرده است و هیچ سرویس جدیدی را برای این گجت پوشیدنی مایکروسافت ارائه نداده است. ولی آن دسته از کاربران این دستگاه‌ها که پیش از زمان اتمام عرضه آن‌ها از سوی مایکروسافت اقدام به خریداری دستبند کرده بودند هنوز سرویس‌های مربوط به آن را دریافت می‌کنند.

مایکرووسافت اعلام کرده است تمامی سرویس‌های سلامت و سرویس‌های مربوط به دستبند‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ قطع خواهدکرد و اپلیکیشن‌های مربوزط به آن را نیز از تمامی فروشگاه‌های اپلیکیشن حذف می‌کند؛ و این به معنای پیایان کار سرویس‌های سلامت مایکروسافت است.

آن دسته از کاربرانی که هنوز از دستبند‌های مایکروسافت استفاده می‌کنند پس از اطلاع از تصمیمات جدید شرکت مایکروسافت با ابراز ناراحتی خود از برنامه آینده این شرکت گفتند:" ما هنوز نمیدانیم چه آینده‌ای در پیش‌روی خود داریم و چگونه می‌توانیم از دستبند خود استفاده کنیم؟!"

مایکروسافت برای کاهش نگرانی‌های صاحبان دستبند سلامت این شرکت برنامه‌هایی در نظر دارد و اعلام کرده است: آن دسته از کاربرانی که بین تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۷ تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ با این دستبند‌ها به صورت آنلاین فعال بود‌ه‌اند می‌توانند هزینه بازپرداخت برای از کار افتادن گجت پوشیدنی خود را دریافت کنند. این هزینه برای یک دستبند ۷۹.۹۹ دلار و برای دو دستبند ۱۷۵ دلار تعیین گردیده است.

بسیاری از کاربران گجت‌های پوشیدنی مایکروسافت معتقدند این بازپرداخت از سوی مایکروسافت نوعی دلجویی از کاربران خود است تا ضمن احنرام به هزینه پرداخت شده از سوی کاربر، آن‌ها را به استفاده از محصولات جدید این غول فناوری نیز تشویق کند. کلیه اطلاعاتی که کاربران در طول مدت ورزش و فعالیت‌های بدنی خود در این دستبند‌ها ثبت کرده‌اند نیز تا قبل از ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ به آن‌ها برگردانده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-04 11:17

افزودن دیدگاه جدید