کد مطلب: 

225834

جزئیات گوشی قابل انعطاف موتورولا منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار یکی از مسئولان موتورولا از طراحی گوشی منعطف این شرکت خبر داد.
جزئیات گوشی قابل انعطاف موتورولا منتشر شد

به گزارش سیتنا، تاکنون چندین گوشی منعطف از شرکت‌های مختلف مانند سامسونگ و هوآوی دیده‌ایم. همچنین ویدئوهایی از طراحی‌های اولیه گوشی‌های منعطف شرکت‌هایی مانند اوپو و شیائومی را نیز مشاهده کرده‌ایم. اما شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که طبق آن موتورولا نیز در حال تولید یک گوشی منعطف مختص به خود است. این شایعه می‌گوید موتورولا طراحی یک گوشی منعطف RAZR را در دستور کار خود قرار داده است.به تازگی به بخشی از این شایعه پاسخ داده شده است.

دن دری، سرپرست کمپانی Global Product در موتورولا، در مصاحبه‌ای تأیید کرد که موتورولا در حال کار بر روی یک تلفن قابل انعطاف است و قصد دارد آن را هنگامی که سایر سازندگان سخت افزار گوشی‌های خود را معرفی می‌کنند، عرضه کند. این فرد از لحاظ برنامه زمانی اطلاعات خاصی اعلام نکرده است اما  می‌شود زمان رونمایی گوشی منعطف موتورولا را تخمین زد. موتورولا احتمالا این کار را در طول یک رویداد که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، انجام خواهد داد و دستگاه های جدید خود را اعلام می کند، بنابراین انتظار می‌رود گوشی جدید و منعطف موتورولا در تابستان رونمایی شود.

دری گفت موتورولا مدتی در حال کار بر روی طراحی تلفن تاشو خود است و تعدادی از گزینه‌های مختلف را امتحان کرده است. او حتی گفت که به دلیل نگرانی طراحان در مورد ایجاد خراش روی صفحه نمایش پلاستیکی مورد نیاز برای صفحه نمایش خارجی موتورولا احتمالا می‌خواهد از داشتن صفحه نمایش در خارج از دستگاه اجتناب کند. دری همچنین یادآور شد که طراحی یک گوشی که به صورت دوتایی خم می‌شود خیلی سخت است. بنابراین، به نظر می‌رسد موتورولا در حال کار بر روی طراحی یک تلفن کشویی منعطف باشد. خب این طراحی شباهت زیادی گوشی RAZR دارد. موتورولا در ماه گذشته یک حق اختراع برای یک گوشی RAZR قابل انعطاف را امضا کرده است، بنابراین بسیاری از شواهد جالب برای طراحی این گوشی منعطف وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-02 09:26

افزودن دیدگاه جدید