کد مطلب: 

225376

عرضه‌ی آیفون XS با رنگ قرمز

شایعات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که به ما از عرضه آیفون‌های قرمز خبر می‌دهد.
عرضه‌ی آیفون XS با رنگ قرمز

به گزارش سیتنا، به نظر می‌رسد شرکت اپل خود را برای افزودن رنگ‌های جدیدی به مدل‌های iPhone XS و XS Max آماده کرده است. براساس یک شایعه جدید اپل قصد دارد تا دو ماه دیگر این دو پرچمدار خود را در کشور چین با رنگ قرمز عرضه کند.

بر خلاف گوشی‌های قرمز اپل که چندی پیش عرضه شدند، قرار نیست این دستگاه‌های جدید با نام تجاری PRODUCT RED عرضه شوند. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که محصولات پیشین اپل که در چین با رنگ قرمز منتشر شدند، دارای این نام تجاری نبودند. زمانی این نام تجاری برای این محصولات در نظر گرفته شد که در مکان‌های دیگر جهان عرضه شدند. نام این رنگ گوشی پس از عرضه آن در چین، آیفون XS قرمز خواهد بود.

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چرا این شرکت از نام پروداکت رد روی گوشی‌های قرمز خود که در این کشور عرضه می‌شود، استفاده نمی‌کند. همان طور که می‌دانید شرکت اپل بخشی از درآمد حاصل فروش گوشی‌های قرمز خود را صرف پویشی برای درمان بیمار ایدز می‌کند. چین کشوری است که یکی از مشکلات مهم آن همین بیماری است. به همین دلیل دولت چین اجازه نمی‌دهد هیچ اشاره‌ای به نام پروداکت رد بر روی این گوشی انجام شود.

با توجه به تاریخچه فروش محصولات قرمز رنگ اپل، این شرکت ممکن است در سایر بخش‌های دنیا نیز این محصول را عرضه کند؛ البته هنوز این مسئله تائید نشده است. قرمز جزو رنگ‌های محبوب کاربران نیست اما برای بعضی افراد جذابیت خاصی دارد. می‌توان این رنگ را با ربان قرمز که نماد بیماری ایدز است، مرتبط دانست. بهترین بخش خرید این گوشی این است که شما هم به نحوی در مبارزه با این بیماری سهیم هستید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-18 09:47

افزودن دیدگاه جدید