کد مطلب: 

225272

جزئیات محصولات گوگل برای سال ۲۰۱۹ لو رفت

گزارش‌های جدیدی در فضای مجازی منتشر شده‌ که اطلاعات جدیدی از محصولات آینده گوگل به ما‌ می‌دهد.
جزئیات محصولات گوگل برای سال ۲۰۱۹ لو رفت

به گزارش سیتنا، جدیدترین گوشی میان‌رده پیکسل احتمالاً یکی از راز‌هایی است که شرکت گوگل نتوانسته از آن به خوبی نگهداری کند. دلیل آن هم این است که یک نمونه اولیه آن به دست یوتیوبر روسی افتاده است، همان فردی که چند هفته قبل از رونمایی گوشی پیکسل ۳ XL در ماه اکتبر یک ویدئوی کامل در حال کار کردن با آن در فضای مجازی منتشر کرد اما گزارشی که به تازگی از گوگل منتشر شده، نقشه راه این شرکت برای امسال را نشان می‌دهد.

بر طبق این گزارش، گوگل نخستین مدل پرمیوم گوشی‌های هوشمند خود را با قیمت ارزان‌تر برای مشتریان بیشتری در بازار‌های نوظهور عرضه خواهد کرد. مدل پایه پیکسل ۳ با قیمت حدود ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود مدل ارزان‌تر آن با نام پیکسل ۳ لایت با قیمت کمتر از ۷۴۹ دلار به فروش برسد. گزارش منتشر شده در بخش قیمت بسیار مبهم است و عددی بین ۱۵۰ تا ۷۰۰ دلار را برای قیمت‌ها در نظر گرفته است. در مقابل این اعداد مبهم ما چیزی بین ۵۰۰ تا ۶۵۰ دلار برای قیمت این محصولات پیش‌بینی می‌کنیم.

در کنار گوشی پیکسل ارزان قیمت‌تر، گوگل قصد دارد محصول جدیدی از بلندگوی هوشمند خود را عرضه کند. این محصول احتمالاً جانشین اصلی Google Home و نسل بعدی Google Home Mini خواهد بود. در این گزارش از گجت‌های پوشیدنی نیز صحبت شده است، بنابراین شاید امسال ما چیزی را به همراه «Watch Pixel» ببینیم.

در ضمن در این لیست یک دوربین وب نیز ذکر شده است. با توجه به صحبت‌های یک فرد مطلع، گوگل یک دوربین امنیتی جدید راه‌اندازی خواهد کرد. در نهایت، گوگل گوشی‌های پیکسل جدید را تا پایان سال معرفی خواهد کرد.

این گزارش جزئیات دقیقی در مورد زمانبندی ارائه این محصولات ارائه نمی‌دهد اما هرچه به کنفرانس توسعه‌دهنده I/O گوگل که در آن این شرکت درباره آینده سرویس‌های اندروید و گوگل صحبت خواهد کرد، احتمالاً اطلاعات دقیق‌تری پیدا کنیم. این سخنرانی‌ها ممکن است اشاره به سخت افزار آینده از گوگل داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-16 10:37

افزودن دیدگاه جدید