کد مطلب: 

225258

باند کفتارهای مجازی فروپاشید/ قربانیان زنان متاهل بودند!

سرکرده باند کفتارهای مجازی آخرین دفاعیات خود را در مقابل بازپرس پرونده ارائه کرد.
باند کفتارهای مجازی فروپاشید/قربانیان میلاد فقط زنان متاهل بودند!

به گزارش رکنا، میلاد 34 ساله که به اتهام تجاوز به 15 زن بازداشت و به دادسرا منتقل شده است هنگامی که در مقابل بازپرس قرار گرفت گفت: از چند سال پیش که به واسطه یکی از دوستانم وارد شبکه های اجتماعی شدم در گروه های مختلف به سراغ زنان می رفتم و برای تفریح با آن ها صحبت می کردم.

این متهم ادامه داد: رفته رفته این روابط جنبه کلاهبرداری و سوء استفاده به خود گرفت تا جایی که با چند تن از دوستانم تصمیم گرفتیم که به صورت سازمان یافته به شکار زنانی بپردازیم که از دست همسران خود ناراضی اند.

وی افزود: در این فرایند ابتدا زنانی که متوجه می شدیم زمینه لازم را دارند در گروه های شبکه های اجتماعی شکار می کردیم و سپس برای ملاقات با آن ها قرار می گذاشتیم اما قربانی غافل از این بود که به جای مواجه شدن با یک مرد با 4 مرد مواجه خواهد شد.

میلاد بیان کرد: در ادامه قربانی را در محل قرار به زور سوار خودرو کرده و به یکی از باغ های اطراف شهر می بردیم و در آنجا به صورت نوبتی به آن ها تجاوز می کردیم، سپس در ساعات پایانی روز پیکر نیمه جان آن ها را در نزدیکی شهر رها می کردیم و می رفتیم.

متهم ادامه داد: نکته قابل توجه این است که تمامی قربانیان شوهردار بودند و در پی اعتماد بی جا به من در تورمان گرفتار می شدند.

میلاد گفت: مدتی نگذشت که به تیتر روزنامه ها تبدیل شدیم و به ما لقب کفتارهای مجازی را دادند تا اینکه یک شب در خانه مجردی مشغول فسق و فجور بودیم ماموران وارد خانه شدند و همه ما را دستگیر کردند.

بنابراین گزارش بازپرس پس از شنیدن اظهارات متهم برای وی کیفرخواستی تحت عنوان افساد فی الارض صادر و پرونده وی را راهی دادگاه کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-15 19:30

افزودن دیدگاه جدید