کد مطلب: 

225217

پرداخت‌های مالی کاربران گوشی‌های هوشمند به اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس افزایش یافت

آمار‌های جدید در آمریکا نشان می‌دهد کاربران آیفون در سال گذشته میلادی ۳۶ درصد بیشتر برای استفاده از اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس-IOS هزینه کردند.
پرداخت‌های مالی کاربران گوشی‌های هوشمند به اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس افزایش یافت

به گزارش سیتنا، آمار‌های جدید شرکت اپل حاکی از آن است که کاربران گوشی‌های آیفون در سال گذشته میلادی ۳۶ درصد بیشتر پرداخت مالی برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های IOS نسبت به سال قبل از آن داشته‌اند.

این گزارشات آماری که در اواخر هفته گذشته منتشر شد، نشان داد هر کاربر آیفون در سال ۲۰۱۸ به طور متوسط ۷۹ دلار بابت خرید و یا دانلود اپلیکیشن‌های IOS پرداخت کرده است، در حالی که این مبلغ در سال ۲۰۱۷ برای هر کاربر برابر ۵۸ دلار بود، یعنی در عرض یک سال این مقدار هزینه از سوی کاربران ۳۶ درصد افزایش یافته است.

این روند صعودی در گرایش هرچه بیشتر کاربران برای هزینه در خرید اپلیکیشن‌های IOS هر ساله وجود داشت، به طوری که در سال ۲۰۱۷ نیز نسبت به ۲۰۱۶ شرکت اپل در این زمینه افزایش ۲۳ درصدی داشت. اما بیشترین میزان افزایش خرید اپلیکیشن‌های IOS در سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاد و در این سال نسبت به سال قبل از آن کاربران ۴۲ درصد پرداخت بیشتری داشتند.

افزایش قابل توجه پرداخت‌های مالی کاربران گوشی‌های هوشمند به اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس
خرید و دانلود اپلیکیشن‌های IOS از تمامی فروشگاه‌های مجازی اپل مانند App store, Apple play,Apple care, App music صورت می‌گیرد. این میزان سوددهی و درآمدزایی سبب شده شرکت اپل تا بیش از ۵۰ میلیون دلار در این بخش سرمایه‌گذاری کند. این افزایش گرایش گسترده کاربران آیفون در سال‌های اخیر تنها برای اپل سوددهی نداشته بلکه در این مسیر بسیاری از اپلیکیشن‌های سرگرمی که بابت حق اشتراک خود هزینه دریافت می‌کنند، سود‌های کلانی کردند.

در سال ۲۰۱۸ هر کاربر از مجموع ۷۹ دلار پرداخت شده خود برای خرید اپلیکیشن‌های مختلف IOS هشت دلار را بابت خرید حق اشتراک در برنامه‌های سرگرمی موبایلی آیفون پرداخت کردند. گسترده‌ترین بازار IOS آیفون در ایالات متحده آمریکا است و از همین رو بیشترین میزان درآمد‌های جانبی این غول فناوری نیز در آمریکاست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-14 10:07

افزودن دیدگاه جدید