کد مطلب: 

225173

حمله جدید وزیر امور خارجه ایالات متحده به غول فناوری چین

وزیر امور خارجه ایالات متحده در جریان سفر خود به مجارستان اعلام کرد که همه کشورهای متحد آمریکا برای محدود کردن هواوی باید با یکدیگر همکاری کنند.
حمله جدید وزیر امور خارجه ایالات متحده به غول فناوری چین

به گزارش سیتنا، مایک پمپئو در جریان سفره دوره ای خود به اروپا از کشورهای متحد خود درخواست کرده که برای کترل هر چه بیشتر هواوی برنامه ریزی جدی تری داشته باشند.

پومپو در مجارستان گفت: "اگر ایالات متحده از هوواوی فاصله گرفته است، بنابراین سایر کشورهای متحد ایالات متحده نیز باید برای این موضوع برنامه ریزی کنند.

ایالات متحده در ماه های اخیر فشار زیادی بر هواوی اعمال کرده است و حتی برنامه دستگیری مدیر مالی هواوی در کانادا را نیز پیاده کرده است. به نظر می رسد مایک پومپو، در تلاش است هر چه بیشتر به متحدان خود فشار وارد کند.

پمپیو در بخشی از اتمام حجت خود با کشورهای مختلف در  بوداپست، مجارستان، گفت: "آنچه ضروری است این است که ما کشورهای مختلف در مورد مورد خطرات حضور هوآوی در شبکه های مخابراتی مطلع باشیم."

وی افزود: "خطرات واقعی برای مردم است، چرا که با از دست دادن محافظت از حریم خصوصی برای مردم، چینی ها از اطلاعات مردم به نفع خود استفاده می کنند."

پمپئو هشدار داده که اگر کشورها ارتباط خود را با هواوی حفظ کنند، می توانند به روابط خود  با ایالات متحده آسیب برسانند و مشارکت در کنار آنها مشکل تر می شود."

اخیرا هواوی با کمک لابی خود با متحدانش تلاش کرده که توسعه اینترنت 5G توسط چین را نیز محدود کند و اجازه ندهد کشورهای مختلف با هواوی در ارتباط باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-13 09:35

افزودن دیدگاه جدید