کد مطلب: 

224992

کارلوس کی‌روش شبکه اجتماعی خود برای ارتباط با کلمبیایی‌ها را انتخاب کرد!

کارلوس کی‌روش که در دوره هدایت تیم‌ملی ایران سعی کرده بود رسانه ارتباطی‌اش با مردم اینستاگرام باشد، خیلی زود در کلمبیا توئیتر دار شد!
کارلوس کی‌روش شبکه اجتماعی خود برای ارتباط با کلمبیایی‌ها را انتخاب کرد!

به گزارش خبرآنلاین، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ایران یکی از آنهایی بود که خیلی دیر وارد شبکه‌های اجتماعی شد. او حتی در ۴ ساله اول حضورش در ایران خیلی علاقه ای به فیسبوک هم نشان نمی داد اما به مرور فیسبوک ساخت و متن‌هایش و گاه لیست تیم ملی را پس از دعواهای اردوی امارات و کنار گذاشتن دستیارهای ایرانی‌اش، آنجا منتشر می‌کرد.

در ادامه کی‌روش به دلیل عدم استقبال عمومی از فیسبوک در ایران، رسانه مجازی اش را مثل سایر جوانان تیمش، اینستاگرام انتخاب کرد. جالب این بود که کی‌روش در ابتدا اصلا این شبکه‌های اجتماعی را سم می دانست اما بعدها اینستاگرام مهمترین رسانه شخصی اش شد.

او حالا پس از عقد قرارداد با کلمبیا خیلی سریع به توئیتر پیوسته و عنوان شغلی اش را پس از ۸ سال کار در ایران، سرمربی تیم ملی کلمبیا نوشته است.

این یعنی او در کشوری که همه همزبانش هستند برای بیان نقطه نظراتش با ۲۸۰ کاراکتر می‌تواند مشکلاتش را حل کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-08 08:24

افزودن دیدگاه جدید