کد مطلب: 

224928

معرفی گلکسی S10 به همراه کیف پول مجازی سامسونگ

پس از فراگیری ارز‌های دیجیتال، سامسونگ نیز به این حوزه وارد شده و می‌خواهد گوشی گلکسی S10 را با کیف پول مجازی خود معرفی کند.
معرفی گلکسی S10 به همراه کیف پول مجازی سامسونگ

به گزارش سیتنا، فراگیر شدن ارز‌های دیجیتال، شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه را نیز تحت تاثیر قرار داده و آنان را وادار به ورود به این حوزه می‌کند. در هفته گذشته تصویر جدیدی از سامسونگ Galaxy S10 منتشر شد که در صفحه نمایش آن یک برنامه مخصوص ارز دیجیتال به نام فروشگاه بلاک‌چین سامسونگ دیده می‌شد.

از آن زمان شایعات زیادی درباره ورود سامسونگ به مبحث بلاک‌چین و استفاده از ارز دیجیتال به میان آمد تا آن که رسانه‌های کره جنوبی اعلام کرده اند، سامسونگ برنامه دارد ماه آینده همراه با Galaxy S10 از کیف پول ارز دیجیتال خود نیز رونمایی کند.

منابع مختلف تائید کردند که اطلاعات منتشر شده مربوط به سامانه پرداخت موبایل سامسونگ است، این سامانه شامل فناوری بلاک‌چین بر روی گلکسی اس ۱۰ نیز می‌شود و می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی محبوبیت کیف پول‌های ارز دیجیتال در کره جنوبی و دیگر مناطق بگذارد. در حال حاضر ویژگی‌ها و کاربرد‌های این سامانه مشخص نیست، اما ورود سامسونگ به عرصه ارز‌های دیجیتال می‌تواند انجام معاملات با این ارز‌ها را بسیار راحت‌تر از گذشته کند.

سامسونگ اولین شرکت کره‌ای نیست که از کیف پول موبایلی برای پول‌های دیجیتال استفاده می‌کند، پیش از این شرکت SK Planet با کیف پول Syrup این خدمات را به خریداران خود ارائه می‌داد، روند کار آن به این صورت بود که یک کیف پول سخت افزاری برای ارز دیجیتال اتریوم یا دیگر ارز‌های دیجیتال سازگار با به خریداران پیشنهاد می‌داد تا با آن مانند یک کیف پول آنلاین، معاملات خود را انجام دهند.

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری یک دستگاه کوچک دیجیتالی است که به صورت آفلاین از ارز دیجیتال شما حفاظت می‌کند. مزیت این دستگاه نسبت به کیف پول‌های آنلاین، عدم نیاز به اتثال اینترنت است، در این صورت ارز دیجیتال کاربر هیچ‌گاه هک نخواهد شد و حتی اگر مشکلی برای سیستم ارز دیجیتال مورد استفاده کاربر رخ دهد، او می‌تواند با استفاده از کیف پول سخت افزاری خود، بدون مشکل معاملات خود را انجام دهد.

کیف پول‌های سخت افزاری جدید به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده اند تا امنیت پول دیجیتال کاربر را چندین برابر افزایش دهند. ایده کیف پول سخت افزاری به دلیل امنیت بالای آن بسیار زود محبوبیت پیدا کرد و حالا این دستگاه‌ها از اکثر ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-02-06 11:47

افزودن دیدگاه جدید