کد مطلب: 

224818

شفر: در فضای مجازی بعضی ها پول خرج می کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متوقف کردن فضای مجازی شاید سخت با‌شد چو‌ن ممکن است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بعضی‌ها در آنجا پول خرج کنند تا فضا علیه داوری شو‌د.
شفر: در فضای مجازی بعضی ها پول خرج می کنند

به گزارش خبرورزشی، وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان باشگاه‌ها و داوران گفت: بعد از این‌که سیستم VAR استفاده شد کاهشی در اشتباهات ندیدیم. با تجر‌به‌ای که بعد از سال‌ها کار کردن در فوتبال به دست آورده‌ام، فکر می‌کنم بهتر است این جلسات بین مربیان و داوران ادامه‌دار با‌شد.

وی افزود: شرایطی در فوتبال آلمان هست که خیلی شبیه اینجاست. شغل داوری بسیار مشکل است. این خوب نیست که وقتی تیمی می‌بازد بخواهد علیه داوری صحبت کند و فضا را علیه داوری ببرد. متوقف کردن فضای مجازی شاید سخت با‌شد چو‌ن ممکن است بعضی‌ها در آنجا پول خرج کنند تا فضا علیه داوری شو‌د. فوتبال ایران سابقه خوبی در داوری د‌ارد. داوران ایرانی مسابقات مهم جام جهانی و المپیک را سوت زده‌اند.

شفر ادامه داد: یکی از مشکلاتی که من تجربه‌کردم موضوعی در مورد جپاروف بود. سرور خطایی کرد و داور آن را ندید. یک‌ مربی در هفته بعد در مورد این خطا صحبت کرد و بعد از آن سرور محروم شد. همان باشگاه در هفته بعد یکی از بازیکنانش خطای شدیدی انجام داد، اما چون ما صحبت نکردیم آن بازیکن محروم نشد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: در تلویزیون ۱۰ خطای ما را نشان دادند، اما از تیم حریف ۵ خطا نشان دادند.

زمانی که اتفاقی مثل سرور می‌افتد هواداران فکر می‌کنند شاید بعضی بازیکنان مجاز هستند بیشتر خطا کنند. این مشکلی است که من در آلمان ۱۰ الی ۱۵ سال پیش دیده‌ام. داوران می‌گفتند دستمزد کمی داریم. فدراسیون دستمزد داوران را بیشتر کرد. جلسات بیشتری برگزار کردند مثل همین کاری که اینجا انجام شده است. ما هم داریم همان کار را می‌کنیم. بهترین‌راه این است که داوران و مربیان جلسات بیشتری داشته باشند. هیچ‌کسی فکر نمی‌کند داوران تعمدی داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-03 18:11

افزودن دیدگاه جدید