کد مطلب: 

224584

جنجال ازدواج مرد 65 ساله با دختری 36 ساله در فضای مجازی!

ازدواج مرد مسن با یک دختر جوان و تصمیم به بارداری شان در فضای مجازی سوژه شده است.
جنجال ازدواج مرد 65 ساله با دختری 36 ساله در فضای مجازی!

به گزارش رکنا، یک پیرمرد بازنشسته در کوبا با دختری 36 ساله پس از آشنایی در یک تعطیلات با یکدیگر ازدواج کردند.

لیام 65 ساله پس از ازدواج با یاریتزا اعلام کرد که رابطه جنسی و عاشقانه گرم و لذت بخشی دارند به طوری که بدون یکدیگر نمی توانند زندگی کنند و باید هر روز، هر ساعت و هر دقیقه با همدیگر رابطه جنسی داشته باشند.

همچنین در ادامه گفت که در این دو هفته پس از آشنایی شان تاکنون 18 بار با یکدیگر رابطه داشتند به طوری که موجب تعجب یاریتزا شده است.

به گفته این زن جوان وی پس از آشنایی با لیام ابتدا فکر کرد که او 50 ساله است اما زمانی که فهمید وی 65 ساله بوده و از پدرش نیز بزرگتر است در تصمیم خود متزلزل شد و از لیام خواست تا به او فرصت فکر کردن بدهد.

یاریتزا در ادامه گفت که پس از مدتی تعلل به لیام گفت به علت سن زیادش نمی تواند با او در ارتباط باشد چرا که او سن بالایی دارد و نمی تواند مانند او با هیجان زندگی کند اما در حال حاضر پس از التماس و خواهش های لیام فهمید که او مردی عاشق پیشه است به طوری که با یک مرد جوان برابری می کند به همین خاطر تصمیم به ازدواج با او گرفت.

این زوج عاشق در دوران تعطیلات قبل ازدواجشان برای این که به دیگران ثابت کنند برای همدیگر هستند با خودکار روی انگشت خود شکل حلقه را نقاشی کردند تا ثابت کنند صاحب دارند.

در حال حاضر پس از ازدواجشان و رسمی شدن رابطه عاشقانه شان اعلام کردند که قصد بچه دار شدن دارند و می خواهند عشق زیادشان را با یک کودک کامل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-28 19:50

افزودن دیدگاه جدید