کد مطلب: 

224535

اعلام تاریخ رونمایی از گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره زمان رونمایی از گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه در نمایشگاه Nokia MWC 2019 اعلام شد.
اعلام تاریخ رونمایی از گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه

به گزارش سیتنا، تقریباً همه سازندگان تلفن همراه در نمایشگاه جهانی تلفن همراه سال ۲۰۱۹ (Mobile World Congress) که در ماه آینده آغاز می‌شود، محصولات جدیدی را رونمایی خواهند داد. نمایشگاه MWC در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد.

شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، سونی، ال‌جی و نوکیا شرکت در نمایشگاه‌های این چنینی را تایید کرده‌اند. ما رونمایی از محصولاتی مانند گلکسی S10، ال‌جی G8 و سونی اکسپریا XZ4 را انتظار داریم.

چند روز پیش گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نوکیا اعلام کرد رویداد MWC 2019 آن در روز ۲۴ فوریه برگزار خواهد شد. صرف نظر از این مسئله، ما هیچ چیز در مورد برنامه‌های این شرکت برای رونمایی گوشی نوکیا ۹ نمی‌دانستیم. این گوشی یکی از مورد انتظارترین محصولات این نمایشگاه است. 

اما اکنون که تیزر رسمی این گوشی منتشر شده، ما اطلاعات جدیدی از آن در دست داریم. اکنون با اطمینان می‌دانیم که پس از تاخیر‌های زیاد، پرچمدار این شرکت، نوکیا ۹ به طور رسمی در ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد. تیزر این گوشی برای رویداد Nokia MWC 2019، همان دوربین پنج‌گانه را نشان می‌دهد که ما می‌دانیم بخش مهمی از این محصول است. بسیاری در انتظار کار کردن با این دوربین خاص هستند تا بتوانند توانایی‌های جدید آن را امتحان کنند.

اگرچه در نگاه اول آن چنان هم این مسئله به چشم نمی‌آید اما با کمی دقت می‌توان به خارق‌العاده بودن این دوربین پنج‌گانه نوکیا ۹ پی برد. ممکن است همراه با نوکیا ۹، گوشی‌های هوشمند دیگری مانند نوکیا ۸.۱ پلاس و نوکیا ۱ پلاس رونمایی شوند، بنابراین به نظر می‌رسد که رویداد Nokia MWC 2019 برای طرفداران این نام تجاری بسیار هیجان انگیز باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-27 13:01

افزودن دیدگاه جدید