کد مطلب: 

224519

در رقابت ویز با گوگل‌مپ کدام یک موفق می‌شوند؟

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد قابلیت‌هایی را به نرم افزار نقشه گوگل مپ خود اضافه کند که همگی مدتهاست در برنامه محبوب نقشه جغرافیایی موسوم به ویز (waze) وجود دارد.
در رقابت ویز با گوگل‌مپ کدام یک موفق می‌شوند؟

به گزارش سیتنا، گوگل با افزودن قابلیت و ویژگی‌های شگفت انگیز و منحصر بفردی که در برنامه گوگل مپ اضافه کرده است، بدین منظور خواسته نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران برنامه‌های نقشه‌های آنلاین جغرافیایی در جهان را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب به تکمیل و بهبود پلتفرم اپلیکیشن گوگل‌مپ بپردازد.

حالا به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، گوگل تصمیم گرفته است که با ایجاد تغییر و تحولاتی سازنده و مفید در پلتفرم خود، به جنگ با برنامه ویز ( Waze ) بپردازد و بدین ترتیب در این رقابت تنگاتنگ پیروز میدان شود. آنها بر این باورند که گوگل علی رغم تصاحب امتیاز و سهام اپلیکیشن ویز، هنوز هم قصد دارد که برنامه اختصاصی خود، گوگل مپ، را که به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر و پیشرفته‌تر از ویز معرفی کند و در همین راستا نیز تلاش‌های زیادی کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، گوگل در چند ماه گذشته قابلیت‌های جدیدی همچون نمایش محدودیت سرعت و اعلام تصادفات جاده‌ای و خیابانی در مسیر موردنظر را به پلت‌فرم گوگل مپ اضافه کرده است که هم اکنون می‌توان گفت که گوگل مپ بسیاری از قابلیت و ویژگی‌های ویز را دارد و به نظر می‌رسد که می‌خواهد جای ویز را در میان کاربران و علاقمندان به اپلیکیشن‌های نقشه جغرافیایی بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-27 09:52

افزودن دیدگاه جدید