کد مطلب: 

224310

مایکروسافت به دنبال غول بازی‌های کامپیوتری شدن!

مایکروسافت افزایش محبوبیت بازی‌های کامپیوتریش را با محبوبیت شبکه‌های مشهور تلویزیونی مقایسه می‌کند.
مایکروسافت به دنبال غول بازی‌های کامپیوتری شدن!

به گزارش سیتنا، مدیر مایکروسافت به تازگی گفته که ما بیشتر از هر شرکت دیگری هدف داریم که به مخاطبان بازی‌های کامپیوتری خود بی‌افزاییم. شرکت مایکروسافت که اخیرا تمرکز ویژه‌ای بر تولید بازی‌های آنلاین مبتنی‌بر فضای ابری گذاشته قصد دارد تا به شمار مخاطب‌های این بازی‌ها بی‌افزاید. این پروژه که xCloud نامیده می‌شود قرار است تحولی عظیم در دنیای بازی‌های کامپیوتری باشد. در نشست‌خبری اخیر مایکروسافت، یکی از مدیران این شرکت در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «مایکروسافت قصد دارد در محبوبیت بازی‌های کامپیوتری، شبیه به محبوبیت شبکه Netflix در تلویزیون باشد.»

ساتیا نادلا در ادامه گفت: «قرار است یک مجموعه کامل و متنوع جدید به کاتالوگ بازی‌های شرکت مایکروسافت اضافه کنیم.»  این امر با توجه به زیر‌ساخت‌های فراوان و تجربه چندین و چند ساله این شرکت در تولید بازی‌های مخصوص به کامپیوتر و کنسول‌های بازی چندان از تحقق یافتن دور نیست. در ادامه مدیر این شرکته اظهار کرد: «ما به اندازه هر شرکت دیگری ایده و امکان محقق کردن ایده‌ها در زمینه تولید بازی‌های جدید را داریم. همچنین یک کاتالوگ گسترده از بازی‌های محبوبی که از قبل ساخته‌ایم داریم و با ارائه نسخه‌‍‌های جدید از هریک از آن‌ها مخاطبان زیادی را جذب می‌کنیم. خوشبختانه ما هم بازار بازی‌های کنسولی را در دست داریم و هم بازی‌های کامپیوتری بخشی از شناسنامه ما هستند.»

مشخصا پروژه ابری xCloud همچون هر پروژه ابری دیگری حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. با این وجود اعتماد به نفس بسیار بالای مایکروسافت درباره موفقیت در این راه، خبر از برنامه‌ریزی دقیق این شرکت دارد. با عرضه بازی‌های مبتنی بر xCloud باید دید که این پروژه تا چه حد موفق عمل خواهد کرد.

شرکت مایکروسافت از سال ۱۹۸۲ مشغول به تولید بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی بوده است. از آن زمان تا کنون صد‌ها پروژه بازی توسط این شرکت کلید خورده است و میلیون‌ها کاربر جذب این بازی‌ها شده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-22 13:22

افزودن دیدگاه جدید