کد مطلب: 

224187

امکان ارسال پاسخ مخفی در چت‌های گروهی واتس‌اپ

در بروزرسانی جدید پیام‌رسان واتس‌اپ، کاربران آی‌اواس می‌توانند به صورت مخفی به کاربران در یک چت گروهی پاسخ دهند.
امکان ارسال پاسخ مخفی در چت‌های گروهی واتس‌اپ

به گزارش سیتنا، مدتی پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر آزمایش یک قابلیت جدید در سرویس پیام‌رسان واتس‌اپ منتشر شد. این قابلیت به کاربران این پیام‌رسان اجازه می‌دهد که در یک چت گروهی در جواب افراد به آن‌ها پاسخ خصوصی دهند. پیش‌تر این طور به نظر می‌آمد که این قابلیت تنها برای کاربران اندروید قابل استفاده است اما طبق خبری که به تازگی منتشر شده، کاربران آی‌اواس نیز به این قابلیت واتس‌اپ دسترسی پیدا کرده‌‌اند. این قابلیت در آخرین بروزرسانی واتس‌اپ به آیفون‌ها اضافه شده است.

توضیحاتی از این بروزرسانی در قسمت مخصوص ارتقای واتس‌اپ نوشته شده است. طبق این توضیحات هم‌اکنون کاربران آی‌اواس می‌توانند در یک چت گروهی در جواب به یک پیام ارسالی یکی از کاربران، پاسخ خصوصی بفرستند. برای ارسال پاسخ خصوصی تنها کافیست کاربر انگشت خود را روی پیام نگه دارد و از منوی باز شده گزینه More و سپس Reply Privately را انتخاب کند.

این تنها قابلیتی نیست که به نسخه آی‌اواس این پیام‌رسان محبوب اضافه شده است. امکانات دیگری در بروزرسانی جدید به آن اضافه شده‌اند. قابلیت بعدی به کاربران آیفون اجازه می‌دهد که از مزایای ویژگی 3D Touch آیفون خود بهره بیشتری ببرند. به این ترتیب کاربران می‌توانند در تب Status با استفاده از قابلیت 3D Touch برای نگاه کردن به پیش‌نمایش استاتوس مخاطبین دفترچه تلفن خود استفاده نمایید.

در آخر نیز پیام‌رسان واتس‌اپ هم‌اکنون به شما اجازه می‌دهد که زمان ویرایش عکس یا ویدیو با فشار دادن آیکون ایموجی به راحتی استیکرها را روی صفحه مورد نظر بیاورید. این قابلیت‌های جدید همگی در آخرین نسخه واتس‌اپ برای آی‌اواس عرضه شدند که نام این نسخه 2.19.11 است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-19 16:00

افزودن دیدگاه جدید