کد مطلب: 

224099

سونی به دنبال بازگشت به بازار تلفن‌های هوشمند است

شرکت سونی که تا چند سال پیش از برترین تولیدکنندگان ‌تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان بود چند وقتی است که با افت مواجه شده و حالا به دنبال بازگشت به روز‌های طلایی گذشته است.
سونی به دنبال بازگشت به بازار تلفن‌های هوشمند است

به گزارش سیتنا، شرکت سونی در تلاش است تا دوباره به جمع بزرگان تولید کننده تلفن هوشمند بپیوندد. این روند شامل مدیریت و استراتژی جدید است و اولین قدم‌‌های این تحول را در فوریه شاهد خواهیم بود. این شرکت اعلام کرده:"ما محصولات جدید خود را در MWC معرفی خواهیم کرد و این اولین قدم در مسیر پیش روی ماست. "

سونی می‌خواهد عملکرد دوربین‌های خود را بهبود ببخشد و تجربه کار بسیار بهتری را نسبت به گذشته به خریداران محصولات خود بدهد. در همین حال شایعات از Xperia XZ4 به عنوان اولین مدل با دوربین سه‌گانه این شرکت سخن می‌گویند. Shigeki Ishizuka به عنوان یکی از کارمندان قدیمی و موفق سونی در بخش دوربین به عنوان مدیر توسعه این شرکت برگزیده شده است.

هرچند خبر‌های مطلوبی از تولید Xperia XZ4 Compact به گوش نمی‌رسد. این مدل یک نسخه کوچکتر از پرچم‌دار آینده این شرکت است، سونی اعلام کرده:"در حال حاضر مردم به دنبال برقراری ارتباط به صفحه‌ای بزرگ در تلفن هوشمند خود هستند." این مطلب درست است که ما در عصر تلفن‌هایی با صفحات بزرگ زندگی می‌کنیم به همین علت به نظر می‌رسد سونی تولید این مدل جمع و جور را متوقف کرده است. همچنین با وجود رشد تلفن‌های مخصوص گیم، شانس تولید گوشی مدل PlayStation از طرف سونی نیز پایین است. همچنین استفاده فناوری 5G نیز رو به افزایش است اما شرکت سونی عجله‌ای برای استفاده از این فناوری ندارد.

هرچند سونی در تولید پلی‌استیشن و بازی‌های ویدئویی رشد چشمگیر داشته و موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است اما با توجه به افت چند ساله این شرکت در بخش تلفن همراه، منطقی است که عجله‌ای برای استفاده از فناوری‌های مختلف نداشته باشد. به هر حال گوشی‌های این شرکت در حال حاضر محبوبیت زیادی ندارند و با سرمایه گذاری بیش از حد و خارج از توان درآمد‌های سونی در بخش تلفن‌های همراه می‌تواند مجدد به افت و سقوط گوشی‌های سونی بی‌انجامد. این شرکت تصمیم دارد تا با منطق و با آرامش به دنیای تلفن‌های هوشمند بازگردد و در تلاش است تا به اصطلاح بی گدار به آب نزند. به نظر می‌رسد این روش، روند مطلوبی برای سونی باشد تا قدم به قدم با افزایش فناوری‌های به کار رفته در محصولات خود، محبوبیت و فروش خود را نیز افزایش دهد.

در حال حاضر سونی برنامه دارد تا از پرچم‌دار Xperia XZ4 در MWC رونمایی کند. طبق اخبار به دست رسیده احتمالا این مدل از تراشه Snapdragon 845 بهره خواهد برد. پیش‌بینی می‌‌شود که سونی در XZ4 از 8 گیگابایت رم داخلی استفاده کند و این مدل را با اندروید 9 به بازار عرضه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-17 09:58

افزودن دیدگاه جدید