کد مطلب: 

224017

گلکسی اس ۱۰ دو ماه دیگر معرفی می‌شود

سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰‌ای را اسفند و گلکسی اس ۱۰ ایکس را در فرودین سال آینده به صورت رسمی معرفی می‌کند.
گلکسی اس ۱۰ دو ماه دیگر معرفی می‌شود

به گزارش سیتنا، پرچمداران آینده سامسونگ به زودی با امکانات ویژه و مجهز به فناوری 5G در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

غول فناوری کره‌ای در آخرین خبر‌های منتشر شده از این شرکت تاریخ معرفی رسمی، قیمت و مشخصات فنی گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ - Galaxy S10 را اعلام کرد. بهترین گوشی گلکسی اس ۱۰ که با نام Galaxy S10 5G و یا Galaxy S10 X شناخته می‌شود، دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، ۴ دوربین در عقب و ۲ دوربین در جلو، ۱۰ الی ۱۲ گیگابایت رم،  ۵۱۲ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی، مودم ۵۱۰۰ اکسینوس نسل پنجم (5G) و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است. سامسونگ تاریخ معرفی رسمی این گوشی را ۹ فروردین ۱۳۹۸ اعلام کرده است. قیمت Galaxy S10 X. از ۱۴۰۰ شروع و به ۱۶۰۰ دلار ختم می‌شود.

منابع رسمی افشا کردند سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ایکس را در فرودین ماه ۹۸ ابتدا در کره جنوبی و با قیمت ۱۴۲۴ دلار عرضه خواهد کرد. از سوی دیگر گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰‌ای نیز در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ در کره جنوبی معرفی و عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی‌ها از ۷۰۰ دلار برای ارزان‌ترین مدل شرع خواهد شد.

برخی از طرفدارن سامسونگ با انتقاد از قیمت بالای Galaxy S10 X و تفاوت فاحش قیمت آن با Galaxy S10 E از سامسونگ خواستند در این خصوص توضیحاتی را بیان کند. سامسونگ پس از دریافت این انتقادات پاسخ داد که گلکسی اس ۱۰ ایکس دارای ۶ دوربین با کیفیت باورنکردنی، پشتیبانی از فناوری 5G، حداقل ۱۰ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی است و همه این ویژگی‌ها دلیلی آشکار برای قیمت این تلفن همراه هوشمند است.

سامسونگ تاریخ معرفی رسمی گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ را اعلام کرد
سامسونگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر را برای گوشی گلکسی اس ۱۰ ایکس مناسب می‌داند و معتقد است این باتری به خوبی می‌تواند انرژی لازم جهت عملکرد عالی آن را در مدت زمانی ایده‌آل تامین کند. بعد از اس ۱۰ ایکس، گوشی Galaxy S10 plus با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بیشترین ظرفیت باتری را در بین پرچمداران جدید سامسونگ دارد.

هنوز مشخص نیست سایر گوشی‌های سری اس ۱۰ سامسونگ نیز آیا مانند گلکسی اس ۱۰ ایکس از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند. هوش مصنوعی در Galaxy S10 X. به گونه‌ای توسعه یافته است که می‌تواند با فعالیت‌های کاربر در طول روز هماهنگ شود. در واقع سامسونگ هوش مضوعی به کار رفته در این گوشی را که الگوی زندگی نامیده، به طور کامل قابل انطباق یا زندگی روزمره کاربر دانسته و اعلام کرده کاربران می‌توانند تمام کار‌های روزمره خود را با گلکسی اس ۱۰ ایکس انجام دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-15 16:26

افزودن دیدگاه جدید