کد مطلب: 

223423

خودروهای پرمخاطب افزایش قیمت نداشته باشند/ از سود خودروهای دیگر به این خودروها یارانه پرداخت شود

عضو هیات رییسه‌ کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: نگاه‌ها به این سمت رفته است که خودروهایی که پرمصرف هستند مثل تیبا و پراید از سایپا و سمند و پژو از ایران خودرو افزایش قیمت نداشته باشند و از سود خودروهای دیگر به این خودروها یارانه پرداخت شود که کف جامعه شاهد افزایش قیمت نباشند.
خودروهای پرمخاطب افزایش قیمت نداشته باشند/ از سود خودروهای دیگر به این خودروها یارانه پرداخت شود

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایران پژواک پیرامون نظارت مجلس بر عملکرد وزیر صنعت، گفت: قطعا مجلس به عنوان ناظر، وضعیت وزارتخانه‌ها را در حدی که در توان دارد رصد می‌کند.

وی، پیرامون وضعیت بازار خودرو هم خاطرنشان کرد: قطعا در کمیسیون صنایع موضوع خودرو تا به حال به فراوانی در جلسات مورد بررسی قرار گرفته است، اما در جلسات متعددی که اعضای کمیسیون داشته‌اند، خروجی مشخصی به عنوان مصوبه از این جلسات بیرون نیامده است.

عضو هیات رییسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: نگاه‌ها به این سمت رفته است که خودروهایی که پرمخاطب هستند مثل تیبا و پراید از سایپا و سمند و پژو از ایران خودرو افزایش قیمت نداشته باشند و از سود خودروهای دیگر به این خودروها یارانه پرداخت شود که کف جامعه شاهد افزایش قیمت نباشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-01 00:37

افزودن دیدگاه جدید