کد مطلب: 

223382

گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های جدید در راهند

کارشناسان برآورد کرده‌اند که اسپیکر موجود در گوشی‌های هوشمند در نسل جدید آنها که قرار است در نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ رونمایی شود، به زیر نمایشگرهای موبایل منتقل خواهند شد.
گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های جدید در راهند

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، با توجه به تلاش مضاعفی که شرکت‌های تولیدکننده موبایل این روزها برای کاهش اندازه صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند داشته‌اند، به نظر می‌رسد که حاشیه های نسل آینده گوشی‌های هوشمند از این حالت کنونی خود نیز باریک تر خواهند شد چراکه به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه، انتظار می رود اسپیکرهای موجود در آنها از حاشیه بالایی به پایینی صفحه نمایش انتقال داده خواهند شد.

بنابراین انتظار می‌رود که گوشی های هوشمند جدیدی که در نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ که در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد معرفی و رونمایی شوند، از حاشیه های بسیار باریک تری برخوردار باشند و اسپیکرهای آنها نیز به قسمت زیری و پایینی گوشی هوشمند منتقل خواهد شد.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید هدلاینز، همچنین گزارش‌های متعددی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد شرکت های تولیدکننده موبایل قصد دارند پنل های نمایشگر خود را با تکنولوژی نمایشگر مجهز به صدای سطحی در این نمایشگاه معرفی کنند تا نظر و توجه کاربران و علاقمندان به گوشی های هوشمند بدون حاشیه را نیز جلب کرده و به فناوری های نوین خود ببالند.

هم‌اکنون محصولات اندکی هستند که به چنین تکنولوژی مجهز هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به شیائومی می‌میکس و ویوو نکس اس اشاره کرد. این دو گوشی هوشمند از فناوری مبدل‌های پیزو الکتریک زیر نمایشگر برای ارسال امواج صوتی به کل نمایشگر بهره می‌گیرند. البته نکته‌ای که در اینجا وجود دارد آن است که این فناوری با پنل های اولد بهتر از نمایشگرهای ال سی دی سازگار و هماهنگ می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-31 11:53

افزودن دیدگاه جدید