کد مطلب: 

222823

بلای شوم بر سر زن محجبه در فیس بوک

استفاده زیاد از فیس بوک باعث مرگ زن جوانی شد.
بلای شوم بر سر زن محجبه در فیس بوک

به گزارش سیتنا به نقل از رکنا، زن جوانی در هند به علت استفاده زیاد از فیس بوک توسط شوهرش کشته شد.

متهم همسرش را به دلیل این که شبانه روز از فیس بوک استفاده می کرد و به او زندگی اش توجهی نداشت مورد ضرب و شتم قرار داد و در این درگیری زناشویی زن بیچاره به دلیل ضربات چاقو همسرش جانش را از دست داد.

قاتل، پاراتاپ سینگ 35 ساله پس از قتل و پنهان کردن جسد در فریزر خانه به مدت 7 ماه فیس بوک مقتول را آپدیت کرد و با این کار قصد داشت تا به همه نشان دهد همسرش زنده است و هیچ اتفاقی رخ نداده، اما یکی از کاربران که دوست صمیمی مقتول بوده زمانی که متوجه شد شخص دیگری به جای دوستش در صفحه فیس بوک او حضور دارد با تماس با اداره پلیس این ماجرای مشکوک را اعلام کرد.

وی به مامورپلیس گفت که دوستش مدتی طولانی با همسرش به مشکل برخورده بود و با یکدیگر درگیری داشتند حالا مدت 7 ماه است که متوجه شده شخص دیگری به جای دوستش با استفاده از اکانت کاربری او در فیس بوک حضور دارد و احتمال می دهد که اتفاقی ناگوار برای دوستش رخ داده باشد.

مامورپلیس پس از ثبت گفته های زن جوان اقدام به تحقیقات کرد و پس از چند ماه ماموران تحقیق توانستند منزل قربانی را پیدا کنند.

ماموران پلیس با بازرسی خانه با جسد زن جوان در یک فریزر در انباری خانه مواجه شدند و پس از دستگیری همسرش بازجویی های اولیه را آغاز کردند.

در حال حاضر متهم پس از دستگیری به صورت موقت به زندان منتقل شده تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-27 06:57

افزودن دیدگاه جدید