کد مطلب: 

222624

تولید ژاکتی مجهز به فناوری ردیابی گوشی هوشمند

گوگل با همکاری برند پوشاک Levi’s، ژاکتی مجهز به فناوری ردیابی گوشی هوشمند تولید کرده‌ است.
تولید ژاکتی مجهز به فناوری ردیابی گوشی هوشمند

به گزارش سیتنا، ژاکت هوشمند گوگل و لویس(Levis) با قابلیت ویژه‌ای به شما کمک می‌کند تا دیگر گوشی خود را فراموش و گم نکنید. این ژاکت هوشمند با روش‌های خاصی و به کمک اپلیکیشنی به نام Android Police کاربران را در هنگام پیدا کردن گوشی همراه یاری می‌کند. در واقع کاربر با پوشیدن این ژاکت می‌تواند از بابت گم شدن گوشی خود نگرانی نداشته باشد. زمانی که شما از محدوده تعیین شده ژاکت نسبت به گوشی هوشمند خود دورتر شوید، ژاکت با هشدارهایی شما را آگاه می‌سازد.

گوگل این ویژگی را "همیشه باهم" نامیده است، زیرا ژاکت شما در صورت فعال بودن هشدارهای امنیتی دوست ندارد از گوشیتان دور شود. هشدارهای ژاکت گوگل هم به صورت صوت و نور و هم به صورت ارتعاش است. شاید ویژگی خاص این ژاکت شما را به یاد فیلم‌های جاسوسی و امکانات ویژه جاسوسان بیندازد اما تفاوت بسیاری بین آنچه در فیلم‌ها با ژاکت گوگل وجود دارد.

این ژاکت برای ردیابی گوشی شما از ماهواره‌های ناوبری کمک می‌گیرد و با استفاده از اپلیکیشن Google map موقعیت‌سنجی می‌کند. پوشاک Levis قیمت این ژاکت را 350 دلار اعلام کرده است؛ با وجود قیمت تقریباً بالای این ژاکت ولی قابلیت خاص آن بسیاری را نسبت به ژاکت گوگل علاقه‌مند کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-22 11:12

افزودن دیدگاه جدید