کد مطلب: 

222526

دستگیری اعضای یک باند کانال تلگرامی صیغه

تینا پس از مرگ شوهرش برای اینکه زندگی خود را بگذراند دست به کار کثیفی زد.
تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های کانال سینا صیغه می شد

به گزارش رکنا، تینای 25 ساله در حالیکه به اتهام دایر کردن خانه فساد دستگیر شده است، در شعبه بازپرسی بیان داشت: هنوز یک سال از تولد دخترم نگذشته بود که همسرم با موتورسیکلت امانتی که از دوستش گرفته بود در مسیر بازگشت به خانه با یک دستگاه کامیون تصادف کرد و جان خود را از دست داد. پی گیری های قضایی ما هم نتیجه ای نداشت چون همسرم مقصر این حادثه تأسف بار بود. از آن روز به بعد زندگی ما تلخ شد و گرد یتیمی بر سرمان نشست.

وی افزود: پس از فوت همسرم، پدرم، من و فرزندم را به خانه خودش برد تا از نزدیک مرا کنترل کند. او مردی بسیار متعصب بود و اجازه نمی داد از خانه خارج شوم. او می گفت: تا زمانی که ازدواج نکرده ای نباید بیرون بروی چو مردم پشت سرت حرف های نامربوطی می زنند. من هم به خاطر لجبازی با او سعی میکردم به هر بهانه ای از خانه خارج شوم.

او ادامه داد: همین موضوع باعث شد تا تصمیم بگیرم خانه ام را به یکی از محله های حومه شهر بروم و ساکن شوم. ولی هیچ کاری نداشتم که بتوانم از طریق آن امرار معاش کنم. روزی با مردی به نام سینا آشنا شدم که آدم موجهی نبود. او بمن پیشنهاد داد که از راه صیغه شدن با مردان گذران زندگی کنم. او بمن گفت من معرفی میکنم و از آنها جهت معرفی پول میگیرم.

وی گفت: کم کم یک کانال تلگرامی با سینا راه اندازی کردیم که 1500 عضو داشت. ما کارمان رونق گرفته بود و درآمدم عالی شده بود. از طریق کانال مشتری جذب می کردیم و در اتاق خانه کارهای کثیفی می کردیم. من ساعتی 200 هزار تومان از مراجعه کنندگان دریافت میکردم.

بنابراین گزارش، بازپرس پرونده با ثبت اظهارات تینا دستور انتقال وی را به دادسرا صادر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-19 14:33

افزودن دیدگاه جدید